// یکشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

سازندگان بازی های Deus Ex و Farcry در حال ساخت بازی Bios

بازی Bios که با ترکیب دو ژانر شوتر اول شخص و ریسینگ از روزهای اولیه نشان داد اهداف جاه‌طلبانه‌ای دارد، به تازگی در تیم توسعه خود افراد با تجربه‌ای را می‌بیند که برای پیاده‌سازی اهداف بازی، وجودشان الزامی بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

تیم سه نفری ملحق شده به اعضای سازنده‌ی Bios که در کارنامه‌شان فعالیت در دو استودیوی بزرگ ایدس مونترال و یوبی‌سافت به چشم می‌خورد، حالا در پروژه‌ی جدیدشان قصد همکاری در ساخت یک شوتر اول شخص مسابقه‌ای را دارند.

بازی Bios که مراحل ساختش با انجین آنریل ۴ مدتی است که آغاز شده، هسته اصلی گیم‌پلی خود را بر روی انجام مراحل تیراندازی در بهترین زمان ممکن بنا کرده‌است و در نسخه‌ی Early Access بازی که شامل ۷ محیط مختلف و ۲۱ چالش است، می‌توانید بیشتر با سبک بازی آشنا شده و به یکی از دو گروه بازخوردهای متفاوت بازی بپیوندید.

جولین کینی عضو سابق استودیوی یوبی‌سافت مونترال که سابقه کار بر روی نسخه‌های مختلف Assassins Creed و Farcry را دارد، در مورد چالش‌های بازی چنین می‌گوید:

با چالش‌های متفاوت بازی که باید در بهترین زمان ممکن به اتمام برسند، گیمرها برای اینکه این چالش ‌ها را پشت سر بگذارند، نیازمند کسب مهارت در مراحل با مانور بیشتر و کشتن دشمنان هستند.

دفعات اولیه انجام مراحل شبیه به ماموریت‌های جاسوسی است و تکرار آن‌ها حکم رسیدن به نتایج بهتر را دارد و در نهایت است که می‌توان آن‌ را بهترین فرار قلمداد کرد!

دو تن دیگر که به تیم سازنده ملحق شدند، لوییس پیر فاراند تهیه کننده‌ی Farcry 2 و فیلیپ لبلانک مدیر برنامه‌نویسی بازی Deus Ex Human Revolution هستند تا جزئی از این پروژه‌ی متفاوت باشند.

باید منتظر ماند و دید نتیجه‌ی کار به کدام سمت می‌رود و Bios  آغازی بر ساخت بازی‌های مشابه می‌شود یا خیر.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده