نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۳

افتخاری دیگر برای ناتی داگ؛ فروش سری Uncharted به ۲۱ میلیون نسخه رسید

روز گذشته استودیو ناتی داگ پس از معرفی Uncharted: The Nathan Drake Collection ، در خبری دیگر اعلام کرد فروش کلی سری Uncharted به ۲۱ میلیون نسخه رسیده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سری Uncharted از سال ۲۰۰۷ و با بازی Uncharted: Drakes Fortune کار خود را آغاز کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۹ بازی Uncharted 2: Among Thieves روانه بازار شد که به اعتقاد خیلی‌ها و با وجود The Last Of Us، تا امروز بهترین ساخته ناتی داگ است. Uncharted 3: Drake’s Deceptio آخرین نسخه اصلی این سری است که در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان آخرین بازی از سری آنچارتد برای پلی‌استیشن 3 عرضه شد. دو بازی Uncharted: Golden Abyss و Uncharted: Fight For Fortune هم دو اثری هستند که در سال ۲۰۱۲ برای کنسول‌دستی پلی‌استیشن ویتا منتشر شدند.

جدیدترین نسخه از سری Uncharted با نام The Nathan Drake Collection، قرار است در تاریخ ۱۷ مهر به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود. کسانی که این کالکشن را خریداری کنند، به نسخه بتا بخش چندنفره بازی موردانتظار Uncharted 4: A Thief’s End هم دسترسی خواهند یافت.

پس از عرضه این کالکشن، دیگر کم کم باید خود را آماده عرضه Uncharted 4: A Thief’s End، جدیدترین نسخه اصلی مجموعه آنچارتد که توسط تیم تولید نسخه دوم در دست تولید قرار دارد کنیم.

ناتی داگ در گذشته اعلام کرده بود شاید Uncharted 4: A Thief’s End آخرین نسخه این سری باشد. باتوجه به پسوند بازی (سرانجام یک دزد)، می‌توان این احتمال را هم داد که آنچارتد ۴ قصه نیتن دریک را به اتمام می‌رساند، اما با این میزان فروش، بعید به‌نظر می‌رسد سونی به این زودی‌ها از این سری پرفروش دست بکشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده