// چهار شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

در بازی The Witcher 3 محدودیتی برای ارتقای شخصیت اصلی ندارید

طرفداران بازی The Witcher 3 می‌توانند حتی بعد از اینکه چالش‌ها و ماموریت‌های بازی به پایان رسید هم به تلاش خود برای تبدیل گرالت به سوپرمن ادامه دهند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در طی مراحل داستانی و ماموریت‌های اصلی خود موقعیت‌های نسبتا زیادی برای ارتقای درجه ارائه می‌دهد لذا کسانی که فقط قصد دارند بازی را به پایان برسانند با تمام شدن مراحل داستانی مشکل زیادی برای رسیدن به درجه‌ی ۳۰ یا بیشتر نخواهند داشت.

اما این به آن معنا نیست که شما می‌توانید بر روی همان درجه توقف کنید، بازی به شما اجازه می‌دهد تا درجه‌های ۳۵،۴۰،۵۰ و ... پیشرفت کنید. منظور این است که هیچ محدودیتی برای ارتقای درجه وجود ندارد. مارچین موموت مدیر بخش ارتباطات استودیوی سازنده این مسئله را در تویتر رسما تایید کرد:

هیچ محدودیتی در ارتقای درجه وجود ندارد.

به صورت تئوری چنین چیزی به این معنی است که شما می‌توانید آنقدری امتیاز بدست آورید که تک تک قدرت‌های گرالت را در درخت ارتقا آزاد کرده و از آن استفاده کنید اما دست یافتن به چنین هدفی فوق العاده سخت خواهد بود زیرا همینکه ماموریت‌های بازی به پایان برسد دیگر نمی‌توانید مانند قبل ناگهان مقدار زیادی XP کسب کرده و باید به کشتن دزدان و هیولاهای آزاد در دنیای بازی بپردازید. حتی با وجود استفاده از آیتم‌هایی که میزان XP بدست آمده را ارتقا می‌دهند هم بدست آوردن آن تعداد امتیاز مورد نیاز وقت بسیار بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت.

حال جدا از این‌ها مسئله‌ی نبود محدودیت در ارتقای درجه باعث شده تا تعدادی از طرفداران خواستار اضافه شدن بخش «new game plus» به بازی شوند تا با ارتقاهای انجام شده بتوانند بهتر از قبل در درجه‌های سختی بالا با دشمنان رو به رو شوند و XPهای بیشتری بدست آورند. استودیوی سی‌دی پراجکت رد هنوز پاسخ مشخصی نسبت به این درخواست نداده است.

نظر شما چیست؟ آیا ترجیه می‌دهید با کاراکتری بدون ارتقا و لوازم مورد نیاز به سراغ درجه‌های سختی بالا بروید یا با استفاده از بخش «new game plus» کمی آماده‌تر باشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده