نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تک‌لند از بازی Hellraid و ۴.۵ میلیون کاربر بازی Dying Light می‌ گوید

ماه مارس سال جاری میلادی بود که استودیو تِک‌لَند، سازنده سری بازی‌های Dead Island اعلام کرد تعداد کاربران Dying Light، جدیدترین ساخته آن‌ها ۳.۲ میلیون نفر است. این رقم با پیشروی زمان بالاتر رفته و بازی Dying Light هم اکنون دارای ۴.۵ میلیون کاربر است. با زومجی همراه باشید.

پائول مارچیوکا، مدیرعامل تِک‌لَند در صحبت‌های خود گفت فروش بازی Dying Light کمتر از این تعداد است و رقم اعلام شده کاربرانی که این بازی را تجربه کردند را نشان می‌دهد:

ما به زمان بیشتری برای آمارگیری میزان فروش دقیق بازی احتیاج داریم. ۴.۵ میلیون نفر کاربرانی را نشان می‌دهد که Dying Light را روی سرورهای بازی تجربه کردند. امکان دارد فروش بازی کمتر از این رقم باشد، چراکه احتمال فروش بازی دست‌دوم وجود دارد.

تِک‌لَند تا به حال چند بسته الحاقی کوچک را برای بازی Dying Light منتشر کرده، اما آیا این استودیو روی یک بسته الحاقی کامل که دارای Season Pass است کار می‌کند؟

ما شاید در حال فکرکردن برای چیزهای بزرگ‌تر باشیم.

زمانی که از مارچیوکا پرسیده شد این «چیزهای بزرگ» بسته الحاقی برای Dying Light است، وی پاسخ داد:

نمی‌دانم می‌توانم به این سوال پاسخ دهم یا خیر. در آینده خواهیم دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

مارچیوکا همچنین در رابطه با برنامه‌های تِک‌لَند برای بازی Dying Light 2 هم صحبت کرد:

ما به نسخه بعدی بازی و این‌که چه اتفاقاتی باید در آن رخ دهد فکر می‌کنیم. بنابراین این روزها صحبت‌های زیادی در استودیو ما می‌شود.

dying light

مدیرعامل تِک‌لَند در ادامه صحبت‌های خود گفت تمرکز آن‌ها روی سری Dying Light دلیل توقف روند ساخت بازی Hellraid است:

ما با Dying Light و تمام بازی‌های خود همیشه این مشکل را داشتیم. ما همیشه دوست داشتیم چیزهای فراتر از توانایی‌های خود تولید کنیم که اگر آن را به دو نیمه تقسیم کردیم، باز هم بزرگ‌تر از انتظارات باشد.

بازی Hellraid بدون شک نمرده است. مسئله این است که ما دوست داریم در سریع‌ترین زمان ممکن کاربران Dying Light را راضی نگه داریم و برای انجام این کار، به منابع لازم احتیاج داریم.

Dying Light هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. Dead Island یکی دیگر از سری‌های ساخته شده توسط تِک‌لَند است که وظیفه ساخت نسخه دوم این بازی را استودیو یاگِر، سازنده بازی Spec Ops را برعهده دارد.

Dead Island 2 ابتدا قرار بود توسط استودیو تِک‌لَند، خالق این بازی ساخته شود، اما به جای تولید این بازی اعضای تِک‌لَند تولید بازی Dying Light را آغاز کردند. ظاهرا انجام این کار تصمیم درستی بوده و همان‌طور که در این مطلب اعلام شد، تعداد کاربران این بازی به ۴.۵ میلیون نفر رسیده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده