نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

اطلاعات جدید از Batman: Arkham Knight: نبود بارگذاری، لیست از تروفی ها و وجود حالت +New Game

کارگردان بازی Batman: Arkham Knight در جدیدترین ویدیویی که سازندگان از روند ساخت بازی منتشر کرده‌اند، اطلاعات جذاب و جدیدی در مورد این بازی مورد انتظار ارائه کرده است. با زومجی همراه باشید.

سِفتون هیل تأیید کرد که در طول بازی، هیچ صفحه‌ی بارگذاری وجود ندارد و «شما می‌توانید از ابتدا تا انتهای بازی را بدون دیدن یک لودینگ طی کنید.» به گفته‌ی او، این ویژگی برای سازندگان بسیار مهم بوده است.

او همچنین در مورد وسایل جانبی بت‌موبیل، ماشین بتمن (بمب الکترومغناطیسی و هک‌کننده‌ی هواپیماهای بدون سرنشین) و حالت +New Game صحبت کرده است. این حال بعد از اتمام بازی فعال می‌شود و به شما اجازه می‌دهد بازی را دوباره همراه با تمام وسایل و آیتم‌هایی که قبلاً باز کرده‌اید تجربه‌ کنید. هیل در این زمینه توضیح می‌دهد:

شما می‌توانید برخی از چالش‌های قبلی را در این حالت انجام بدهید، اما این بار تمام وسایل و بروزرسانی‌هایی را که دفعه‌ی اول در اختیار نداشتید، همراه خود دارید. هر کدام از معماهای ریدلر هم که در حالت قبلی پیدا کرده بودید به حالت جدید انتقال داده می‌شود.

همچنین لیست تروفی و دستآوردهای بازی نیز لو رفته که ۶۹ عدد هستند، اما اگر نمی‌خواهید ذره‌ای از داستان یا حتی ویژگی‌های جدید گیم‌پلی برایتان لو برود بهتر است سمت آن‌ها نروید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده