نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بروزرسانی عظیم سرورهای DriveClub، عرضه نسخه رایگان بازی را نزدیک‌ تر کرد

روز گذشته استودیو اِوولوشن، بروز رسانی بزرگی را برای سرورهای بازی DriveClub که بزرگ‌ترین معظل این بازی از زمان عرضه بود، منتشر خواهد کرد و با این خبر، دیگر کم کم به انتشار نسخه پلی‌استیشن پلاس یا رایگان بازی نزدیک خواهیم شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اِوولوشن در صفحه فیس بوک خود گفت امروز صبح سرورهای بازی DriveClub که بخش چالش‌های بازی روی آن قرار داشت تغییر و در همان زمان بروزرسانی خواهد شد:

این تغییر چالش‌های بزرگ‌تر و بهتری را به همراه خود خواهد آورد و عملکرد کلی سرورها را هم بهبود خواهد بخشید. ما همچنان در حال کار برای عرضه نسخه پلی‌استیشن پلاس بازی در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم.

چالش‌ها و تاریخچه مسابقات هم پس از انجام این تغییر از ابتدا آغاز خواهند شد:

قبل از انتشار بروزرسانی، می‌توانید به انجام و ساخت چالش‌ها بپردازید، اما پس از انتشار آن، هرگونه مسابقه فعال دیگر کار نخواهد کرد.

در ادامه با یکدیگر نگاهی به محتویات کلی این بروز رسانی می‌اندازیم:

  • گسترش چالش‌ها برای شرکت کاربران بی‌شمار در آن‌ها
  • برای دسترسی آسوده‌تر، بخش آگاه‌سازی چالش‌ها به قسمت Social Hub بازی انتقال یافته است
  • برای ملحق‌شدن هرچه سریع‌تر به چالش‌ها، رابط کاربری جدیدی برای آن‌ها تولید شده است
  • دعوت‌کردن از بازیکنان دیگر به بازیکنان فعال محدود می‌شود و اسپم‌هایی که از آگاه‌سازی چالش‌ها بوجود می‌آید را کاهش می‌دهد
  • از این پس شاهد تصاویر انتخابی بیشتری از کاربران DriveClub که با استفاده از دکمه share ضبط شده را در منوی بازی تماشا خواهید کرد
  • بهینه‌سازی تکنیکی عظیم در سرورها برای اتصال آسوده‌تر و آماده‌شدن برای عرضه نسخه پلی‌استیشن پلاس

Driveclub (2)

DriveClub که قرار بود در زمان عرضه پلی‌استیشن 4 عرضه شود، با یک سال تاخیر روانه بازار شد و از آن زمان از مشکل سروهای خود رنج می‌برد. سونی با انتشار بروز رسانی‌های مداوم و بسته‌های الحاقی رایگان، سعی کرد مشکلات بوجود آمده را جبران و از طرفداران عذرخواهی کند.

مشکلاتی که در سرورهای بازی بوجود آمد، به سونی اجازه نداد نسخه رایگان DriveClub را همزمان با عرضه نسخه کامل آن منتشر کند. سال گذشته اعلام شد برای رفع مشکلات کامل سرورها، نسخه پلی‌استیشن پلاس با تاخیر عرضه خواهد شد و با این خبر، به نظر سرانجام زمان آن فرارسیده  است.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با عملکرد آخرین بازی اِوولوشِن بدست آورید، می‌توانید نقد و بررسی DriveClub را به صورت اختصاصی از زومجی مطالعه کنید.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده