// یکشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

معرفی بازی XCOM جدید در روز دوشنبه توسط 2K Games

2K روز‌های پرکاری را سپری می‌کند. این شرکت با قرار دادن شمارنده‌ای برروی سایت Advent خبر از معرفی بازی جدید XCOM در روز دوشنبه داده است. در وب‌سایت مربوطه نوشته‌ی «۲ روز تا آشکار شدن حقیقت» دیده‌ می‌شوند که به معنی معرفی این بازی در روز دوشنبه است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در وب‌سایت Advent of Future با قرار دادن ماوس خود برروی تصاویر شاهد هک شدن آنها بودیم. اکنون شاهد هک شدن چهارمین قسمت مربوط به «ُTestimonial» نیز هستیم. نوع هک شدن تصویر چهارم در سایت با سه تصویر گذشته کمی متفاوت به نظر می‌رسد. در حالی که موارد گذشته بعد از قرار دادن ماوس نوشته قبلی را دوباره با کلمات جدیدی بازنویسی می‌کرد، آخرین تصویر به صورت ثابت زمان معرفی بازی را فاش می‌کند. در این وب‌سایت بعد از مدتی تصاویر اشخاص حذف شده و به جای آن مدت زمان گمشدن آنها ظاهر می‌شود.

هرچند هنوز هیچ اطلاعاتی توسط شرکت سازنده منتشر نشده، اما با توجه به تصاویر و ظاهر کلی سایت  احتمالا ما در نقش بازیکنی برای نجات افراد ربوده شده توسط Advent ها (به فارسی ظهور) قرار می‌گیریم. البته این تنها یک حدس و گمان شخصی است. اما بازی جدید XCOM ممکن است که شامل یک تهدید بزرگتر از آنچه ما در گذشته شاهد آن بودیم، باشد.

احتمالا این گروه یا سازمان که خود را ظهور (Advent) نامیده با کمک بیگانگان اعمالی را برروی کره‌ی زمین انجام می‌دهند و ما در XCOM در نقش یک سازمان زیرزمینی به مبارزه‌ با آنها می‌پردازیم.

Zبا توجه به روند رونمایی از سایت و در ادامه نحوه‌ی اعلام معرفی بازی باید شاهد سناریویی به واقع جذاب باشیم. اکنون چاره‌ای جز انتظار تا روز دوشنبه نداریم. در صورتی که هنوز به سایت Advent مراجعه نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما نگاهی به این وب‌سایت متفاوت بی اندازید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید. شما منتظر چگونه ایکس‌کام جدیدی هستید؟ آیا به نظر شما این بازی سطح انتظارات طرفداران سری را برآورده می‌کند؟

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده