// یکشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰

منتظر محتواهای داستانی بیشتری برای Dragon Age: Inquisition باشید

اگر از طرفداران مجموعه Dragon Age به خصوص جدیدترین نسخه‌ی آن، Dragon Age: Inquisition هستید، استودیو بایوور، سازنده‌ی این بازی شاخص هنوز هم برنامه‌هایی برای عرضه محتوای دانلودی داستان محور در آینده دارد.

مایک لیدلاو، مدیر نوآوری بازی Dragon Age در توییتر شخصی خود، خطاب به هواداران بازی اظهار داشت که هنوز داستان Dragon Age: Inquisition تمام نشده و بایوور قصد دارد تا همچنان به کاوش و جستجو در دنیای بزرگ این بازی ادامه دهد. وی همچنین در یکی از توییت‌های خود گفته است که در سه روز گذشته مشغول بحث و گفتگو راجع‌به المان‌های عجیب و غریبی بوده که به محض گردآوری و نتیجه‌گیری، آنها را اعلام خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که بایوور به کدام گوشه از دنیای Inquisition نگاه می‌اندازند و چه داستانی را برای هواداران بازی در نظر گرفته‌اند. اما لیدلاو تایید کرد که قهرمان فرلدن در محتوای داستانی بعدی نه قابل بازی خواهد بود و نه حتی به صورت هوش مصنوعی حضور خواهد داشت.

Jaws of Hakkon، اولین بسته الحاقی داستان محور Dragon Age: Inquisition بود که اوایل فروردین ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه شد. بایوور علاوه بر بسته‌های الحاقی برای بخش داستانی، محتواهایی هم برای بخش چند نفره منتشر کرد که شامل اضافه شدن سلاح‌ها و حالات جدید برای بازیکنان بود.

Dragon Age: Inquisition سال گذشته منتشر شد و توانست علاوه بر فروش بسیار خوب خود، توجه منتقدان را به خود جلب کند و جوایز مختلفی از جمله جایزه بهترین بازی سال رویداد Video Game Awards 2014 را کسب کند.

شما می‌توانید نقد و بررسی Dragon Age: Inquisition را از زومجی مطالعه کنید.

منبع: Gameinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده