نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۱

رئیس ایکس باکس: حجم فعالیت ما در نمایشگاه گیمزکام به همان اندازه ی E3 خواهد بود

فیل اسپنسر، رییس ایکس باکس، ادعا کرده است که این شرکت آنقدر نوآوری دارد که قصد دارد در نمایشگاه گیمزکام نیز به همان اندازه ی نمایشگاه E3، محصولات جدید معرفی کند. در ادامه با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

همه می دانیم که نمایشگاه E3 ویترینی برای ناشرین و دست‌اندرکاران حوزه بازی های ویدئویی است. از آنجایی‌ که این رویداد بزرگترین رخداد در صنعت گیم می باشد، همه سعی می کنند تا با بهترین محصولات ظاهر شوند که این امر برای صاحبان پلتفرم ها مانند سونی، مایکروسافت و نینتندو به شکل ویژه ای صدق می کند.

به همین دلیل شنیدن این موضوع تعجب آور است که ایکس باکس  قصد دارد به همان اندازه ای که از محصولات جدید و نوآوری هایش در لس آنجلس، در نمایشگاه E3، رونمایی می کند، در نمایشگاه گیمزکام، در آلمان، هم به همان اندازه نوآوری و دست آورد به علاقه مندان و فعالان این صنعت ارائه دهد که این حجم از نوآوری و محصولات جدید بسیار جالب توجه و خیره کننده است.

فیل اسپنسر، رییس ایکس باکس، در پستی در توییتر این مطلب را بیان کرده است:

ما باید هر اندازه ای که در E3 محتوا جدید عرضه می کنیم، در گیمزکام هم به همان اندازه محتوای جدید برای عرضه داشته باشیم.

مایکروسافت در سال های اخیر گام هایی را در جهت حضور پررنگ تر در نمایشگاه گیمزکام برداشته است؛ نمایشگاهی که بیشتر تحت سیطره ی سونی قرار دارد. در مرداد سال پیش در همین نمایشگاه بود که مایکروسافت بازی Rise of the Tomb Rider را به عنوان بازی اختصاصی کنسول ایکس باکس معرفی کرد.

برخلاف عقبگردِ امسال سونی، مایکروسافت به نظر می رسد که آماده است تا بخش اعظم تیتر های بزرگترین نمایشگاه بازی های ویدئویی را به خود اختصاص دهد.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده