نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی FIFA 16 روی پلی استیشن ویتا و هیچ یک از پلتفرم های نینتندو عرضه نخواهد شد

در حالی که FIFA 15 برای نینتندو 3DS و پلی‌استیشن ویتا عرضه شده بود اما نسخه امسال این بازی روی کنسول‌های دستی عرضه نحواهد شد و مهم‌تر از آن، برا نینتندو وی‌ و نینتندو وی‌یو نیز منتشر نخواهد شد.

شرکت الکترونیک آرتز ، هفته گذشته اعلام کرد که بازی فیفا 16 برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در تاریخ ۳۱ شهریور سال جاری عرضه خواهد شد.

نماینده شرکت الکترونیک آرتز در این‌باره به وب‌سایت پاکِت‌گیمر گفت:

بازی فیفا 16 برای کنسول‌های دستی نینتندو 3DS و پلی‌استیشن ویتا عرضه نخواهد شد. ما هنوز اطلاعات بیشتری راجع به نسخه‌های موبایل بازی نداریم و به محض این‌که اطلاعاتی راجع به این موضوع به دست آمد، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در کنفرانس خبری الکترونیک آرتز پیرامون بازی فیفا ۱۶، خبری از نسخه‌ کنسول‌های نینتندو وی و نینتندو وی‌یو نیز نبود. از زمان عرضه کنسول نینتندو وی در سال ۲۰۰۶، این اولین باری است که یک نسخه از سری بازی فیفا برای این کنسول عرضه نمی‌شود. سال گذشته نیز با وجود این‌که فیفا 15 برای نینتندو وی‌یو منتشر نشد اما مخاطبان کنسول نینتندو وی توانستند به انجام این بازی بپردازند.

با این وجود، به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز، برنامه‌های خود را تغییر داده است زیرا پس از بازی FIFA 2001 که سال ۲۰۰۰ میلادی عرضه شد، این اولین باری است که یک نسخه از این سری روی هیچ‌کدام از کنسول‌های نینتندو منتشر نمی‌شود.

دیروز نیز الکترونیک آرتز خبر از حضور بانوان در برای اولین بار در تاریخ این سری در بازی FIFA 2016 داد. 

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده