زخمها و جراحتهای اسنیک در ریمیک متال گیر سالید 3 روی بازی تأثیر گذار است
هنوز زمان نسبتاً زیادی تا عرضهی بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater توسط کونامی باقی مانده است؛ بااینحال هر روز شاهد انتشار جزئیات بیشتری درباره این بازی هستیم. تاکنون چند پیش نمایش از این بازی منتشر شده است که آخرین مورد آن ازطریق وبلاگ پلی استیشن به معرض نمایش گذاشته شد. در این ویدیوها تغییرات و بهبودهای متعددی را در مکانیزم بازی مشاهده میکنیم که یکی از این موارد، سیستم جدید Battle Damage است.
در این سیستم، با انجام مأموریتها و درگیریهای مختلف Snake در جریان بازی، زخمها و جراحتها بهصورت پویا روی بدن کاراکتر اصلی بازی ایجاد میشوند. حتی بعد از اینکه شما این زخمها را درمان میکنید، جای زخم آن روی بدن Snake قابل مشاهده خواهد بود. نکته جالب توجه این است که این زخمها براساس عملکرد و تجربیات هر بازیکن، متفاوت هستند. حالا نوریاکی اوکامورا، تهیه کننده بازی در مصاحبه اخیر خود گفته است که این زخمها میتوانند بهطور قابل توجهی بیشتر از سیستم Battle Damage نسخه اورجینال بازی، روی عملکرد اسنیک تأثیرگذار باشند.
همچنین توضیحات اوکامورا نشان میدهد که درمان کردن درست و به موقع زخمهای اسنیک، روی سروحال بودن و چالاکی او تأثیرگذار است. هنوز جزئیات از نحوه عملکرد این سیستم در گیمپلی بازی ارائه نشده است. اما به نظر میرسد که اگر مراقبتهای پزشکی را نادیده بگیرید، حرکات اسنیک کندتر و ضعیفتر خواهد شد. شاید پیامدهای دیگری مانند خون ریزی و در نتیجه لو رفتن محل مخفی شدن شما برای نگهبانان هم وجود داشته باشد. به هرحال تا انتشار جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.
براساس توضیحات توسعهدهندگان بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، این بازی یک «بازسازی وفادار به طراحی و داستان بازی اصلی» خواهد بود که «گیمپلی را با جلوههای بصری خیرهکننده و تجربه کاربری بینقص تکامل میدهد.» این بازی اکشن ماجراجویی با موتور آنریل انجین ۵ برای پلتفرمهای PS5، ایکس باکس سری ایکس |ایکس باکس سری اسو کامپیوتر توسعه مییابد. زمان انتشار ریمیک Metal Gear Solid 3 مشخص نیست، اما این وضع پیش از پایان سال ۲۰۲۴ تغییر میکند.
در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.
نظرات