سازندگان Assassin’s Creed Shadows از تاثیر فناوری در توسعه بازی میگویند
انتظار برای یک بازی Assassin’s Creed در ژاپن فئودال طولانی بوده است؛ اما امسال بالاخره شاهد تحقق آرزوی طرفداران با عرضه Assassin’s Creed Shadows توسط یوبیسافت خواهیم بود. جالب اینجا است که بهگفته توسعهدهندگان، محدودیتهای سختافزارهای قبلی اجازه نمیداد که به این دوره تاریخی به درستی پرداخته شود و بهلطف پیشرفتهای اخیر در زمینه سختافزارها بالاخره Assassin’s Creed به ژاپن میآید.
کارل اون، تهیهکننده اصلی بازی در گفتوگو با رسانه گیماینداستریز درباره این موضوع توضیح داد و گفت که یوبیسافت در تلاش بود تا زمان مناسب را برای ساختن بازی در ژاپن پیدا کند و افزود که توانایی سختافزار کنسولهای نسل جدید و نسخه بهروز شده موتور آنویل که بازی روی آن ساخته شده است، به تیم توسعه اجازه داده تا به چشمانداز خود جامه عمل بپوشانند. او میگوید:
«ما همیشه میخواستیم این کار را انجام دهیم؛ اما باید زمان مناسب را پیدا میکردیم و مطمئنم تیمهای دیگر هم دوست داشتند این کار را انجام دهند. این فرصت برای ما فراهم شد؛ زیرا Assassin’s Creed Odyssey را در یونان ساخته بودیم و تجارب زیادی بهدست آوردیم. مدتی قبل از توسعه بازی متوجه شدیم که زمان آن فرا رسیده است؛ زیرا قدرت سختافزاری نسل نهم را در اختیار داشتیم و همچنین نسخه جدید موتور آنویل در دسترس ما بود؛ بنابراین میتوانستیم به چشماندازمان جامه عمل بپوشانیم. برای ما مهم بود که مواردی مانند نور، سایه و سیستم آب و هوای خوبی داشته باشیم.»
سیستمهای پویای فصول و نورپردازی که او از آنها صحبت میکند در بسیاری از تریلرهای Assassin’s Creed Shadows در مرکز توجه قرار دارند و تأثیرگذاری آنها بر دنیای بازی بهطور قابلتوجهای تأیید شده است. از نظر اندازه، بازی شبیه به Assassin’s Creed Origins خواهد بود و جهان آن از Odyssey و Valhalla کوچکتر است؛ اما از نظر پیچیدگی و تراکم بهنظر میرسد که یوبیسافت سطح بازی را ارتقا داده است.
بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
نظرات