نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

سازندگان Titanfall در E3 2015 هیچ بازی جدیدی را معرفی نخواهند کرد

اگر یکی از آرزوهای شما در نمایشگاه E3 2015 معرفی نسخه دوم بازی Titanfall بود، متاسفانه باید به اطلاعتان برسانیم که استودیو ریسپاون اِینتِرتینمِنت امسال از هیچ بازی جدیدی رونمایی نخواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

وینس زَمپِلا، مغز متفکر ریسپاون و خالق سری Modern Warfare و Titanfall اعلام کرد استودیو آن‌ها در نمایشگاه E3 از هیچ بازی جدیدی رونمایی نخواهند کرد:

بسیاری از علاقه‌مندان در رابطه با معرفی بازی جدید ما در E3 2015 سوال می‌پرسند، باید به شما بگویم که امسال خبری از معرفی بازی جدید ریسپان نخواهد بود. با این حال من برای دیدن بازی‌های دیگر در نمایشگاه حضور دارم.

ریسپاون سال گذشته میلادی اعلام کرد نسخه بعدی بازی Titanfall در دست تولید قرار دارد و این بازی به پلتفرم‌های ایکس‌باکس محدود نمی‌شود و برای کنسول‌های پلی‌استیشن هم عرضه خواهد شد.

اگرچه ریسپاون در E3 2015 بازی جدیدی را معرفی نخواهد کرد، اما احتمال این‌که الکترونیک آرتز، ناشر Titanfall از محتویات جدیدی برای این بازی رونمایی کند وجود دارد.

با این خبر تمام تمرکز الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 برای بازی‌های تیراندازی روی Star Wars: Battlefront و بسته‌های الحاقی Battlefield Hardline و بروز رسانی‌های جدید Battlefield 4 خواهد بود.

بازی Titanfall، اولین عنوان کاملا جدید ساخته شده توسط ریسپان، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده