نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

استودیو High Moon از این پس در ساخت بازی Destiny با بانجی همکاری می‌کند

براساس آگهی شغلی جدیدی که در وبسایت استودیو های مون (High Moon)، سازنده سری بازی‌های Transformers رویت شده، این استودیو در کنار بانجی به ساخت این بازی و احتمالا قسمت‌های بعدی آن خواهد پرداخت. با زومجی همراه باشید.

در این آگهی های مون اعلام کرده بدنبال یک «طراح مراحل» باتجربه و طراز اول برای همکاری با بانجی و توسعه سری بزرگ Destiny است.

های مون اعلام کرد شخص موردنظر باید شور و اشتیاق لازم را برای ساخت بازی‌های آنلاین و co-op داشته باشد و حداقل سه سال تجربه طراحی بازی‌های آنلاین را در کارنامه کاری خود داشته باشد. شخص موردنظر همچنین باید با اشتیاق فراوان با سری Destiny آشنایی داشته باشد.

در خبری دیگر بانجی به‌صورت رسمی تایید کرد های مون از این پس در کنار آن‌ها به توسعه سری Destiny خواهد پرداخت. بانجی هیچ‌گونه اطلاعاتی را مبنی بر نقش این استودیو در سری Destiny منتشر نکرده است.

بازی Deadpool که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، آخرین بازی‌ عرضه شده توسط های مون است. پس از اتمام مراحل ساخت این بازی، اکتیویژن اعلام کرد ۴۰ نفر از کارکنان این استودیو را از کار برکنار کرده است.

های مون همچنین وظیفه پورت نسخه‌های نسل هفتم بازی Call Of Duty: Advanced Warfare را هم برعهده داشته است.

با این خبر باید دید سرنوشت بازی Destiny و کیفیت نسخه بعدی آن به چه شکل خواهد شد. یکی از نکات منفی نسخه اول این بازی ماموریت‌های داستانی آن بود که بسیار ساده و ابتدایی و بدون هیچ‌گونه هیجان طراحی شده بودند. با توجه به این آگهی شغلی، احتمالا شاهد تغییر بزرگی در این بخش قسمت‌های بعدی این سری باشیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده