نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

با اضافه شدن شخصیت آریا به Killer Instinct، فصل دوم این بازی بزودی به اتمام می‌رسد

فصل دوم بازی مبارزه‌ای Killer Instinct درحال به اتمام رسیدن است و هفته آینده با اضافه‌شدن شخصیت آریا به این بازی، پرونده فصل دوم Killer Instinct، بازی زمان عرضه و رایگان ایکس‌باکس وان بسته خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در دنیای Killer Instinct آریا رئیس شرکت اولترا تِک و یک روبات مونث است. آریا یک هوش‌مصنوعی محسوب می‌شود و با یکی از توانایی‌های خود می‌تواند اطلاعات درونی خود را در یک هواپیمای کوچک جنگی آپلود کند.

کسانی که نسخه Ultra Edition بازی Killer Instinct را خریداری کرده‌اند می‌توانند در تاریخ ۸ خرداد و کاربران عادی در تاریخ ۱۴ خرداد می توانند به خرید این شخصیت و بازی‌کردن با آن بپردازند.

Killer Instinct

فصل‌ دوم بازی Killer Instinct هم‌اکنون برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس است. فصل اول و دوم Killer Instinct به عنوان یک بازی رایگان عرضه شد و در همان ابتدا، کاربران تنها به چند شخصیت این سری دسترسی داشتند و باید برای بازی‌کردن با شخصیت‌های دیگر مبلغی را می‌پرداختند. شخصیت اُمِن آخرین مبارزی  بود که قبل  از کان-را به لیست مبارزان این بازی برای فصل دوم اضافه شد و طی روزهای آینده با اضافه‌شدن آریا به این بازی، فصل دوم آن هم به اتمام خواهد رسید. باید دید آیا مایکروسافت ساخت فصل سوم این بازی را هم برنامه‌ریزی کرده است یا خیر.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده