هیدتاکا میازاکی میخواهد بهترین بازی نقش آفرینی خود را بسازد
استودیو فرامسافتور موفق شد تا با بازی Elden Ring به فرمول ایدهآل خود برای ساخت بازیهای جهانباز دست پیدا کند و حتی جایزه بهترین بازی سال را به خانه ببرد. حالا پس از گذشت تقریبا سه سال از عرضه این بازی، فرامسافتور برای انتشار بسته الحاقی Shadow of the Erdtree آماده میشود.
پس از معرفی این بسته الحاقی موردانتظار، تیم سازنده شروع به صحبت درباره موارد مختلفی کرده است. اخیرا هم هیدتاکا میازاکی، رئیس و کارگردان استودیو فرامسافتور در اظهارنظری جالب و قابلتوجه گفته است که هنوز بازی نقشآفرینی ایدهآل خود را نساخته است.
درحالیکه هر روز به بسته شدن پرونده بازی Elden Ring نزدیکتر میشویم تا فرامسافتور بهطور کامل تمرکز خود را روی پروژههای دیگر بگذارد، هیدتاکا میازاکی مصاحبهای با رسانه پیسی گیمر داشته است. میازاکی در این مصاحبه گفت که بازی Elden Ring موفق شد تا به آن اثر نقشآفرینیای که ایدهآل او است، نزدیک شود، اما نتوانسته است تا بهطور کامل به آن چشمانداز ایدهآلی که او در نظر دارد، دست پیدا کند.
زمانیکه خبرنگار پیسی گیمر درباره چشمانداز ایدهآلی که این کارگردان به آن فکر میکند سؤال کرد، میازاکی از به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر خودداری کرد تا پروژه بعدیاش را بهطور کامل مخفی نگه دارد. بااینحال میازاکی بهشکل غیرمستقیمی اشاره کرد که پروژه بعدی او حتی از Elden Ring هم بزرگتر خواهد بود.
هیدتاکا میازاکی در این مصاحبه گفت: «صحبت کردن درباره این موضوع بدون لو دادن ایدههای بعدیام یا بازی آیندهمان کار سختی است.» این کارگردان اکتشاف و کنار هم چیدن نقشههای پهناور را هیجانانگیزترین بخش ماجرا میداند. بنابراین این موضوع شاید اشارهای به مسیر بعدی فرامسافتور باشد.
درحالیکه برنامهها و جاهطلبیهای استودیو فرامسافتور درنهایت میتواند به ساخت بزرگترین بازی نقشآقرینی صنعت بازیهای ویدیویی منجر شود، اما این تیم درحالحاضر روی انتشار بسته الحاقی Shadow of the Erdtree تمرکز کرده است. این دیالسی که قرار است ۳۰ تا ۴۰ ساعت گیمپلی چالشبرانگیز را به طرفداران ارائه دهد، احتمالا آخرین محتوای اضافی بازی Elden Ring خواهد بود.