نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۱

بسته الحاقی داستانی بازی Avatar: Frontiers of Pandora با انتشار یک تریلر معرفی شد

یوبیسافت با انتشار یک تریلر از بسته الحاقی داستانی بازی Avatar: Frontiers of Pandora با نام The Sky Breaker رونمایی کرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان یوبیسافت فوروارد، بخش داستانی بازی آواتار معرفی شده است. یوبیسافت و استودیو مسیو با انتشار یک تریلر بسته الحاقی داستانی بازی Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کرد که این DLC داستانی قرار است The Sky Breaker نام داشته باشد و در آن شاهد محتوای جدید داستانی در دنیای پاندورا هستیم. در طول تریلر شاهد نمایش بخش‌هایی از داستان این بسته‌الحاقی و همچنین گیم‌پلی آن هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

بسته الحاقی داستانی The Sky Breaker بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد. لازم به توضیح است که این اولین بسته‌الحاقی داستانی بازی آواتار است و می‌توانید منتظر حداقل یک بسته‌الحاقی داستانی دیگر در آینده باشید. 

techsiro Logo

آی‌پینز حامی پخش زنده زومجی از رویداد یوبیسافت فروارد ۲۰۲۴ | مرجع قانونی و ارزان انواع گیفت کارت ها با تحویل آنی و پشتیبانی 24 ساعته و کد تخفیف ZOOMG. در سایت آی پینز (www.ipinz.ir)


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده