نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۵

بازی Assassin's Creed Mirage به آیفون آمد

شرکت یوبیسافت در جریان رویداد Ubisoft Forward تریلر جدیدی را به‌مناسبت عرضه بازی Assassin's Creed Mirage برای آیفون پخش کرد.

پس از افتتاحیه سامر گیم فست و کنفرانس ایکس باکس اکنون نوبت یوبیسافت است تا با برگزاری رویداد Ubisoft Forward عطش طرفدارها برای جزئیات بیشتر از بازی‌های پیش‌رو را سیراب کند. این رویداد رأس ساعت ۲۲:۳۰ به‌وقت ایران آغاز شد و به نمایش آثاری نظیر Assassin’s Creed Shadows و Star Wars Outlaws می‌پردازد.

شرکت یوبیسافت در جریان رویداد Ubisoft Forward تریلر زمان عرضه نسخه iOS بازی Assassin's Creed Mirage را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. اکنون کاربران آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس، آیپد ایر و آیپد پرو (دارای تراشه M1 یا بهتر) می‌توانند به تجربه اساسینز کرید میراژ بپردازند. بخش ابتدایی بازی به رایگان قابل تجربه است و برای مدت زمانی محدود (۱۷ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) می‌توان نسخه آیفون را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

techsiro Logo

آی‌پینز حامی پخش زنده زومجی از رویداد یوبیسافت فروارد ۲۰۲۴ | مرجع قانونی و ارزان انواع گیفت کارت ها با تحویل آنی و پشتیبانی 24 ساعته و کد تخفیف ZOOMG. در سایت آی پینز (www.ipinz.ir)


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده