نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰

جزئیاتی از محتوای گسترده Elden Ring: Shadow of the Erdtree منتشر شد

خریداران بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring به محتوای تازه عظیمی دسترسی خواهند داشت.

فرام‌سافتور قبلا تایید کرده است Shadow of the Erdtree بزرگترین بسته الحاقی ساخته شده توسط استودیو خواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد بازیکن‌های Elden Ring می‌توانند انتظار محتوای الحاقی گسترده‌ای ازجمله سلاح، دانجن و باس‌فایت را از تنها دی‌ال‌سی بازی داشته باشند.

باتوجه‌به اینکه پیش‌نمایش‌های Shadow of the Erdtree توسط رسانه‌های معتبر جهان منتشر شده‌اند، جزئیات زیادی از محتوای آینده را در اختیار داریم. IGN در پیش‌نمایش خود Spirit Summon جدید به‌نام Black Knight Commander Andreas را نشان داد و در ادامه Xbox Wire از دو مورد دیگر ازجمله Gravebird با قابلیت پرواز و موجود دیگری از نوع Fingercreepers وحشتناک رونمایی کرد.

حمله با نیزه به هیولاهای پرنده در بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree

همانطور که انتظار می‌رود، بسته الحاقی آینده انواع سلاح و تجهیزات جنگی را اضافه می‌کند که ازجمله آن‌ها می‌توان به تبر سنگین Heavy Smithscript با قابلیت پرتاب و چاقوی Backhand با قابلیت جدا شدن دو تیغه اشاره کرد که با استفاده از Weapon Art آن می‌توان خود را به کنار دشمنان رساند و ضربات جانبی کشنده‌ای را به بدن آن‌ها فرو کرد. همچنین شمشیر بزرگ Milday و Weapon Art آن به بازیکن امکان حمله‌های متفاوت را خواهند داد. در کنار این سلاح‌ها می‌توان به زره جدید Oathseeker Knight اشاره کرد که طبق پیش‌نمایش‌ها، به نسبت وزن خود از قدرت دفاع خوبی برخوردار است.

باتوجه‌به اینکه سیاه‌چال‌ها نقشی اساسی در کاوش جهان Elden Ring دارند، استودیو فرام‌سافتور برای بسته الحاقی Shadow of the Erdtree قلعه‌ها و دانجن‌های مختلفی تدارک دیده است. پیش‌نمایش IGN دو دانجن Legacy بازی به‌نام‌های Belurat و Castle Ensis را نشان داد. وسعت دانجن Belurat چیزی بین Stormveil Castle و Castle Morne با مسیرهای فرعی زیاد خواهد بود و بازیکن‌ها در آن باانواع دشمنان ازجمله عقرب‌های غول‌پیکر، Gravebird و شوالیه‌های زره‌دار روبرو می‌شوند تا درنهایت به باس‌فایت آن یعنی Dancing Lion برسند. همانطور که در تریلرها این باس‌فایت را دیده‌ایم، مبارزه با آن در مرحله اول دشوار است و در ادامه با اضافه شدن حمله‌های متناوب یخ و رعدوبرق کار سخت‌تر می‌شود.

انفجار گوی آتشین در مبارزه با غول بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree

دانجن Castle Ensis مشابه Caria Manor است که در آن چند دشمن جادویی ازجمله غولی با زره Carian و شوالیه‌ای بسیار قدرتمند و سرسخت به‌نام Carian Knight حضور دارند. باس‌فایت نهایی این سیاه‌چال Relanna، دوقلوی شوالیه ماه خواهد بود که از شمشیر و جادو برای مبارزه استفاده می‌کند. فاز دوم حمله‌های او با ضربه‌های آتشین همراه می‌شود و شکل دیگری از Full Moon رنالا را استفاده خواهد کرد.

رسانه IGN در پیش‌نمایش خود توضیح داد این‌ها تنها دانجن‌های بازی نیستند و حداقل یکی دیگر در بسته الحاقی وجود دارد که شامل یک باس‌فایت هیجان‌انگیز خواهد بود. بسته الحاقی Shadow of the Erdtree در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۳ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با قیمت ۴۰ دلار عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده