نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Little Nightmares 3 تأخیر خورد

شرکت بندای نامکو و استودیو سوپرمسیو گیمز اعلام کردند که بازی Little Nightmares 3 تا سال ۲۰۲۵ تأخیر خورده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Bandai Namco و استودیو Supermassive Games در بیانیه جدیدی از تأخیر بازی Little Nightmares 3 خبر دادند. این بازی ترسناک ساید-اسکرولر دیگر در سال ۲۰۲۴ به‌دست گیمرها نمی‌رسد و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ روانه بازار خواهد شد. اولویت اصلی بندای نامکو و سوپرمسیو گیمز کیفیت لیتل نایتمرز ۳ است و به‌همین خاطر تصمیم گرفتند که این بازی به زمان بیشتری برای توسعه نیاز دارد.

توسعه‌دهندگان Little Nightmares 3 با انتشار بیانیه جدیدی در توییتر اظهار داشتند: «تیم‌های سوپرمسیو گیمز و شعبه اروپایی بندای نامکو با تمام قوا تلاش می‌کنند تا بهترین تجربه ممکن از نسخه بعدی مجموعه را تقدیم طرفدارها کنند. با اینکه بی‌صبرانه منتظر بازگشت شما به دنیای Nowhere هستیم، می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که فرصت لازم برای تولید به این بازی داده می‌شود. کیفیت اولویت اصلی ما است و می‌دانیم که شما نیز همین نظر را دارید.»

بازی Little Nightmares 3 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دست توسعه است. این بازی برعکس نسخه‌های قبلی مجموعه از کو-آپ پشتیبانی می‌کند. در لیتل‌نایتمرز ۳ خبری از کو-آپ محلی نخواهد بود، اما این بازی از قابلیت کراس-پلی برای Friends Pass پشتیبانی می‌کند که امکان تجربه بازی با دوستان در خانواده‌های کنسولی مشابه را فراهم می‌آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده