نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰

رونمایی بازی جدید Astro Bot نزدیک است

استودیو Team Asobi با پخش تیزر جدیدی تنور شایعات معرفی قریب‌الوقوع بازی جدید استرو بات را داغ کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا استودیو Team Asobi به بازی جدید Astro Bot اشاره کرده است. این توسعه‌دهنده اخیرا با انتشار یک توییت تازه تنور شایعه رونمایی نسخه بعدی استرو بات را داغ‌تر کرد. زمان‌بندی انتشار این توییت طوری بود که توجه طرفدارهای زیادی را به خود جلب کرد؛ زیرا بیل‌بیل-کان، یکی از افشاگرهای سرشناس اخیرا ادعا کرد که در هفته‌های آتی نسخه جدیدی از این مجموعه برای پلی استیشن 5 معرفی می‌شود.

در گذشته شایعه‌های زیادی درباره معرفی نسخه بعدی بازی Astro Bot در سال جاری به گوش می‌رسید. بازیکن‌ها احتمالا در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ قادر به تجربه این بازی خواهند بود. مدتی قبل جف گراب ادعا کرد که رویداد پلی استیشن در ماه جاری برگزار خواهد شد. یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه با نام The Snitch نیز درکنار تأیید این موضوع اعلام کرد که ریمیک بازی Silent Hill 2 و نسخه جدید استرو بات در این رویداد به نمایش در می‌آیند.

هنوز معلوم نیست که توییت اخیر Team Asobi به نسخه جدیدی از بازی Astro Bot اشاره دارد یا خیر. طرفدارهای زیادی منتظر تجربه نسخه بعدی استرو بات هستند، اما هنوز چیزی مشخص نیست و باید تا زمان انتشار اطلاعات موثق صبر کنیم. آگهی‌های استخدام پیشین استودیو تیم اسوبی نشان می‌داد که بازی جدید استرو بات اثری اکشن پلتفرمر سه‌بعدی است. علاوه‌براین Billbil-Kun نیز ادعا کرده است که بخشی از این بازی در کویر جریان دارد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده