نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵

آیا تاریخ انتشار Need For Speed جدید لو رفته است؟

فروشگاه‌ آنلاین رسمی بازی‌های ایکس‌باکس، نسخه‌ی جدید و بازسازی‌شده‌ی Need For Speed را در سایت خود قرار داده و تاریخ انتشار آن را هم مشخص کرده است. آیا اواخر سال میلادی باید منتظر این بازی باشیم؟

این صفحه تاریخ انتشار سوم نوامبر (۱۲ آبان) را برای Need For Speed در نظر گرفته است. این صفحه به سرعت از وبسایت مذکور حذف شد اما یکی از کاربران تیزبین سایت رِدیت اسکرین‌شاتی از این صفحه تهیه کرد که علاوه بر تاریخ انتشار، اطلاعات جدید دیگری هم از بازی ارائه می‌کند.
need for speed
با توجه به این توضیحات، پنج شیوه‌ی مختلف برای بازی کردن وجود دارد که عبارتند از: سرعت، سبک،‌ ساختن، گروه و قانون‌شکن. همچنین چندین خط داستانی که دارای نقاط مشترکی با هم هستند در بازی وجود خواهد داشت که به شما اجازه می‌دهند راه منحصر به فرد خودتان را در بازی طی کنید. علاوه بر این مناطق شهری ساحل غربی، جهان‌باز خواهند بود و مأموریت شبانه‌ی شما گشت و گذار و غلبه بر رقیبان است.

نسخه‌ی جدید Need For Speed که به گفته‌ی سازندگان یک بازسازی کامل است و بازی را به ریشه‌های اصلی‌اش برمی‌گرداند، هفته‌ی پیش معرفی شد و اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست. تنها می‌دانیم که بازی توسط استودیوی گوست گیمز در دست ساخت است، استودیویی که مقر آن شهر گوتنبرگ سوئد است و نسخه‌ی دیگری از این سری یعنی Rivals را هم در کارنامه‌ی خود دارند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده