نویسنده: علیرضا محمدی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۱

فروش بازی Dead Island 2 از سه میلیون نسخه عبور کرد

بازی Dead Island 2 تاکنون موفق به فروش بیش از سه میلیون نسخه شده است. همچنین بیش از هفت میلیون بازیکن در گیم پس به تجربه آن پرداخته‌اند.

گروه امبریسر در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرد که بازی Dead Island 2 تاکنون بیش از سه میلیون نسخه فروخته است. بازی مورد بحث در ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) منتشر شد و تا ماه می حدود دو میلیون نسخه از آن به فروش رفته بود. Dead Island 2 در حالی عرضه می‌شد که نزدیک به یک دهه تأخیر داشت و توسعه‌دهندگان آن چندین‌بار عوض شده بودند.

همچنین Dead Island 2 در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ (۳ اسفند ۱۴۰۲) به گیم پس اضافه شد و گروه امبریسر اکنون اعلام کرده است که بیش از هفت میلیون بازیکن در سرویس اشتراکی مذکور به تجربه این بازی پرداخته‌اند که با تخمین Dambuster Studios در اوایل این ماه مطابقت دارد. اگرچه دومین بسته‌الحاقی غیررایگان بازی با نام SoLA هم‌اکنون در دسترس است، اما شرکت سازنده تأیید کرده است که طرفداران باید منتظر دریافت به‌روزرسانی‌های بیشتری در «ماه‌های آینده» باشند.

به‌روزرسانی‌های یادشده ممکن است شامل Neighborhood Watch (حالت بقای شایعه‌شده با امواج در حال افزایش دشمنان) و نیو گیم پلاس شود که طرفداران از زمان انتشار بازی خواهان آن هستند. اینکه آیا محتوای پولی جدیدی در دست تولید قرار دارد یا خیر، هنوز مشخص نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده