نویسنده: علیرضا محمدی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۹

بازی State of Decay 3 پیشرفت زیادی نسبت به نسخه قبل خواهد داشت

طبق گزارش‌ها، بازی State of Decay 3 نسبت به نسخه قبلی خود گرافیک بیشتری دارد و از عناصر روایی عمیق‌تری بهره می‌برد.

ماه ژوئن (خرداد) میزبان برخی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت ویدیوگیم خواهد بود؛ از جمله شوکیس بعدی ایکس باکس. هنوز نمی‌دانیم که باید چه انتظاری از مراسم بعدی تیم سبز داشته باشیم؛ اما مدتی است که شایعاتی در مورد معرفی رسمی Gears 6 و Perfect Dark به گوش می‌رسد. ظاهراً بازی State of Decay 3 از استودیوی Undead Labs که برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد نیز طی مراسم مورد بحث نمایش گسترده‌ای خواهد داشت.

جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال ادعا کرده است که این بازی در رویداد مذکور حضور خواهد داشت و به‌گفته منابع مورد اعتماد وی، از نظر بصری بسیار چشمگیرتر از State of Decay 2 خواهد بود. همچنین گزارش شده است که بازی مورد بحث از عناصر روایی بسیار عمیقی بهره می‌برد تا شما را در دنیای خود غرق کند.

تیم سازنده وعده داده است که پس‌زمینه داستانی هر یک از افراد داخل بازی را به شکل بیشتری در گیم‌پلی وارد کند تا رویارویی‌های صورت گرفته احساس متفاوتی داشته باشند و تجربه بهتری را برای بازیکنان رقم بزنند. با‌توجه‌‌به اینکه State of Decay 2 بهبودهای بسیار چشمگیری در مقایسه با نسخه قبلی خود نداشت، نسخه جدید باید خود را از آثار قبلی مجموعه متمایز کند.

State of Decay 3 تاریخ انتشار دقیقی ندارد؛ اما می‌دانیم که برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد. مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس، سال گذشته مطمئن بود که تا اواخر سال ۲۰۲۴، نمایش‌های بیشتری از گیم‌پلی State of Decay 3 و Perfect Dark ارائه خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده