نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵

رونمایی بسته الحاقی Alan Wake 2 نزدیک است؟

استودیو رمدی احتمالا بسته الحاقی Alan Wake 2 یا ریمیک مکس پین را در رویداد Summer Game Fest به نمایش در می‌آورد.

زمان زیادی تا برگزاری Summer Game Fest باقی نمانده است و جف کیلی در تاریخ ۱۸ خرداد (۷ ژوئن) در سالن یوتیوب لس‌آنجلس میزبان این رویداد خواهد بود. درحالی‌که بسیاری از علاقه‌مندان بی‌صبرانه منتظر شروع این رویداد و معرفی بازی‌های جدیدی هستند، به‌نظر می‌رسد که استودیوی رمدی حضور پررنگی در مراسم سال جاری داشته باشد. سم لیک، مدیر نوآوری رمدی با واکنش به پست اخیر جف کیلی احتمالا به حضور در سامر گیم فست اشاره کرده است.

ظاهرا سم لیک به نمایش پروژه‌های آتی استودیو رمدی اینترتینمنت در Summer Game Fest اشاره دارد. بااین‌حال سؤالی که برای بسیاری از طرفداران مطرح می‌شود، این است که باید انتظار نمایش چه آثاری را داشت؟

اگر زومجی و اخبار مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که نسخه ریمیک بازی مکس پین و دو بسته الحاقی Alan Wake 2 یعنی Night Springs و Lake House پروژه‌های در دست ساخت و مورد انتظار رمدی به‌شمار می‌آیند. چندی قبل این استودیو یکی از پروژه‌های خود تحت عنوان Kestrel را لغو کرد. 

از طرفی بازی الن ویک ۲ تنها به‌صورت دیجیتالی دردسترس گیمرها قرار دارد. استودیوی Remedy دلیل این سیاست را وجود کنسول‌های دیجیتالی مثل ایکس باکس سری اس و همچنین تلاش برای پایین نگه‌داشتن قیمت بازی اعلام کرده بود. بااین‌حال فروش بازی Alan Wake 2 نتوانست انتظارات را برآورده کند و هنوز حتی هزینه توسعه و تبلیغات خود را جبران نکرده است. همین موضوع باعث شد که احتمال رونمایی از نسخه فیزیکی بازی در رویداد پیش‌رو قوت بگیرد.

از بازی Alan Wake 2 که بگذریم، استودیوی رمدی این روزها مشغول توسعه نسخه ریمیک مکس پین ۱ و ۲ است. با استناد به این موضوع احتمال نمایش این بازی نیز وجود دارد. علاوه‌براین استودیوی رمدی روی دو پروژه‌ی جداگانه از بازی Control نیز کار می‌کند که شامل یک بازی سرویس-محور و یک دنباله‌ می‌شود.

techsiro Logo

مرجع قانونی و ارزان انواع گیفت کارت ها با تحویل آنی و پشتیبانی ۲۴ ساعته و کد تخفیف ZOOMG. در سایت آی پینز (www.ipinz.ir)


منبع thegamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده