نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰

بازی Jurassic World جدیدی در راه است

استودیو Frontier Developments از توسعه بازی جدیدی از مجموعه Jurassic World خبر داد.

استودیو Frontier قرارداد جدیدی با شرکت Universal Products and Experiences امضا کرده است تا امتیاز توسعه یک بازی جدید از مجموعه Jurassic World را به‌دست آورد. این استودیو تاکنون دو نسخه اول مجموعه Jurassic World Evolution را توسعه داده است و بازی جدید، سومین پروژه آن‌ها در دنیای ژوراسیک خواهد بود.

با تایید استودیو Frontier، بازی جدید یک اثر شبیه‌ساز مدیریتی خواهد بود و برای عرضه در سال مالی ۲۰۲۶ (بازه زمانی ۱ ژوئن ۲۰۲۵ تا ۳۱ مه ۲۰۲۶) برنامه‌ریزی شده است. با اینکه حدس‌و‌گمان‌هایی درباره توسعه Jurassic World Evolution 3 به‌وجود آمده است، استودیو سازنده از ارائه جزئیات بیشتر در این‌باره خودداری کرد.

جانی واتس، مدیر اجرایی فرانتیر گفت: «با خشنودی بسیار اعلام می‌کنیم که در حال توسعه سومین بازی Jurassic World هستیم تا از این‌ طریق همکاری مشترک خود با شرکت یونیورسال را برای گسترش پرفروش‌ترین مجموعه بازی خود افزایش دهیم. مجموعه Jurassic World Evolution توسعه‌یافته توسط ما به‌خوبی خلاقیت عظیم و تخصص فنی در سبک شبیه‌سازی مدیریتی را درکنار ارائه قدرتمند حق انتخاب، توسعه، راه‌اندازی و ذات استراتژی درون بازی را به نمایش گذاشته است. مشتاقانه منتظر فرصتی مناسب برای ارائه جزئیات بیشتر از برنامه‌های هیجان‌انگیز آینده هستم.»

نسخه‌های اول و دوم سری Jurassic World Evolution برای استودیو Frontier موفقیت زیادی به‌همراه داشتند و به‌ترتیب در رده‌های اول و دوم بیشترین درآمدزایی تاریخ این استودیو قرار دارند. همچنین در گذشته تایید شد که Jurassic World Evolution 1 که در ماه ژوئن ۲۰۱۸ عرضه شد، پرفروش‌ترین بازی تاریخ استودیو فرانتیر به‌شمار می‌آید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده