نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Hellblade 2 به PS5 می‌آید؟

تام وارن از رسانه ورج گزارش داد که مایکروسافت مشغول بررسی امکان عرضه Senua’s Saga: Hellblade 2 برای پلی استیشن 5 است.

مایکروسافت هفته جاری را با تعطیلی چهار استودیو ازجمله Arkane Austin و Tango Gameworks آغاز کرد که باعث شکل‌گیری بحث‌های زیادی شد. رسانه The Verge در گزارش جدیدی ادعا کرد که مایکروسافت در زمینه مدیریت استودیوها و آی‌پی‌های متعلق به خود سردرگم شده است. این گزارش حاکی از آن است که مایکروسافت مشغول بررسی امکان عرضه بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 استودیو نینجا تئوری برای پلی استیشن است.

تام وارن از رسانه ورج در این‌باره اظهار داشت: «می‌دانم که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 یکی دیگر از آثاری است که شرکت مایکروسافت برای عرضه روی کنسول پلی استیشن 5 در نظر گرفته است.» تام وارن یکی از اولین کسانی بود که عرضه بازی‌های فرست-پارتی ایکس باکس برای پلتفرم‌های رقیب را فاش کرد. اگر عرضه بازی هل‌بلید ۲ نهایتا برای کنسول PS5 تأیید شود، گیمرها احتمالا باید زمان زیادی را برای تجربه این ویدیوگیم منتظر بمانند.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 اثری «متمرکز بر روایت» است و مدت زمان داستان بازی مشابه نسخه اول و چیزی حدود ۷.۵ ساعت خواهد بود. این بازی مورد انتظار تنها به‌صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد و با برچسب قیمتی ۴۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود. بازی هل‌بلید ۲ در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۱ مه ۲۰۲۴) دردسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد و از روز نخست انتشار به گیم پس می‌آید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده