نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵

منتظر قهرمانان محبوب بیشتری در Marvel Rivals باشید

داده‌کاوها با بررسی نسخه آلفای خصوصی بازی Marvel Rivals به فهرست شخصیت‌های قابل تجربه آن دست یافتند.

با اینکه هنوز دو روز تا برگزاری تست آلفای خصوصی بازی Marvel Rivals در ساعت ۳:۳۰ شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به‌وقت ایران باقی مانده است، استخراج‌کننده‌های داده به بررسی دیتای این نسخه پرداختند و جزئیات تازه‌ای را برای طرفداران به اشتراک گذاشتند که مهم‌ترین آن‌ها فهرست قهرمانان قابل بازی و NPC‌ها است.

تیم سازنده از قبل فهرست کاراکترهایی را که در نسخه آلفای خصوصی حضور دارند، اعلام کرده بود و حال فایل‌های دیگری کشف شده‌اند که نام سایر قهرمان‌های بازی را فاش می‌کنند. با نگاهی به فهرست فاش‌شده می‌توانیم نام‌های هالک، پانیشر، استورم، لوکی، مشعل انسانی، دکتر استرنج، مانتیس، هاکای، کاپیتان آمریکا، راکت راکون، هلا، Cloak and Dagger، پلنگ سیاه، گروت، اولتران، مجیک، شوالیه ماه، لونا اسنو، دختر سنجابی، بیوه سیاه، مرد آهنی، ونوم، مرد عنکبوتی، مگنتو، اسکارلت ویچ، ثور، آقای شگفت‌انگیز، سرباز زمستان، پنی پارکر، استار-لرد، بلید، آدام وارلاک، Jeff the Landshark، نیمور، سایلاک، ولورین، زن نامرئی، The Thing و آیرون فیست را مشاهده کنیم.

علاوه‌براین کاوش داده‌های اخیر نشان می‌دهد که پنج منطقه دیگر به نام‌های Krakoa ،Intergalactic Empire of Wakanda ،Hydra Erebus Base ،Klyntar و Empire of Eternal Night در بازی Marvel Rivals وجود دارند که هر کدام نقشه منحصربه‌فرد خود را خواهند داشت.

باتوجه‌به این فهرست فاش‌شده از شخصیت‌ها و مکان‌های قابل‌تجربه، به نظر می‌رسد که سازندگان Marvel Rivals قصد دارند تا به عمق تاریخ کمیک‌های مارول بپردازند و به بازیکن‌ها امکان بدهند که کنترل قهرمان‌ها و شرورانی را به‌دست بگیرند که تاکنون در بازی‌های ویدیویی کمتر به آن‌ها پرداخته شده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده