نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵

جوکر به بازی MultiVersus می‌آید

شرکت برادران وارنر و استودیو پلیر فرست گیمز با پخش تریلر جدیدی از راه‌یابی جوکر به MultiVersus در زمان عرضه نسخه کامل خبر دادند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت برادران وارنر و استودیو Player First Games با پخش تریلر جدیدی از راه‌یابی یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای شرور دی‌سی به بازی MultiVersus خبر دادند. نسخه کامل این بازی پلتفرمر مبارزه‌ای به‌زودی عرضه خواهد شد و جوکر را به‌عنوان یک کاراکتر قابل تجربه دردسترس گیمرها قرار می‌دهد.

بازی MultiVersus که در ماه نوامبر ۲۰۲۱ معرفی شد، دارای ۲۵ کاراکتر از ۱۱ مجموعه مختلف و یک شخصیت تازه است که توسط استودیو Player First Games خلق شد. جوکر به‌عنوان ششمین شخصیت دنیای دی‌سی به کاراکترهای بتمن، هارلی کوئین، سوپرمن، زن شگفت‌انگیز و بلک ادم ملحق خواهد شد. نسخه Early Access بازی در تابستان ۲۰۲۲ منتشر شد، اما شرکت برادران وارنر در سال ۲۰۲۳ تصمیم به حذف این نسخه از فروشگاه‌ها گرفت.

نسخه نهایی MultiVersus در تاریخ ۸ خرداد (۲۸ مه) به کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه می‌یابد. در این نسخه می‌توان انتظار مراحل و کاراکترهای تازه، حالت PvE، جلوه‌های بصری بهبودیافته و بهبود عملکرد به‌لطف انتقال روی موتور آنریل انجین ۵ را داشت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده