نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Dead Island 2 بیش از هفت میلیون کاربر دارد

استودیو Dambuster اعلام کرد که شمار بازیکن‌های Dead Island 2 از مرز هفت میلیون عبور کرده است.

استودیو Dambuster دومین بسته الحاقی Dead Island 2 تحت عنوان SoLA را در اولین سالگرد انتشار بازی عرضه کرد. اکنون این توسعه‌دهنده با انتشار پست جدیدی از طرفدارها بابت حمایت‌شان تشکر کرد و گفت که تعداد کاربران این بازی اکشن نقش‌آفرینی از هفت میلیون عبور کرده است که در این مدت ۲۴ میلیارد زامبی را از سر راه برداشتند.

استودیو Dambuster اعلام کرد که به «پشتیبانی مداوم» از دد آیلند ۲ در همه پلتفرم‌ها ادامه می‌دهد: در طول ماه‌های آتی به‌روزرسانی‌های مورد انتظار و هیجان‌انگیز جدیدی را منتشر می‌کنیم؛ بنابراین منتظر محتواهای بیشتری باشید!» آپدیت «مورد انتظار» می‌تواند به حالت نیو گیم پلاس اشاره داشته باشد که امکان شروع بازی جدید با حفظ تمام سلاح‌ها و ارتقاها را برای گیمرها فراهم می‌کند؛ درحالی‌که می‌توان انتظار دستوالعمل‌ها و دشمنان قوی‌تری را نیز داشت.

بااین‌حال احتمال راه‌یابی حالت Neighborhood Watch به بازی Dead Island 2 نیز وجود دارد. در این حالت سه بازیکن درگیر دفاع از یک خانه امن و تکمیل اهداف برای دستیابی به سلاح‌ها و تله‌ها می‌شوند. در این حالت باید در طول پنج روز درون بازی مقابل دشمنان مقاومت کنید و با گذشت زمان با اهداف چالش‌برانگیزتری روبه‌رو خواهید شد. هنوز معلوم نیست که این حالت در قالب یک به‌روزرسانی رایگان یا بسته الحاقی پولی به دد آیلند ۲ راه می‌یابد.

بازی Dead Island 2 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده