نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Sonic Rumble برای آیفون و اندروید معرفی شد

شرکت سگا با پخش تریلر جدیدی از بازی بتل رویال Sonic Rumble رونمایی کرد که در زمستان ۲۰۲۴ به اندروید و iOS راه می‌یابد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سگا پس از شایعات فراوان نهایتا از بازی Sonic Rumble رونمایی کرد؛ اثری بتل رویال که در زمستان سال جاری دردسترس کاربران اندروید و iOS قرار می‌گیرد. طرفدارها اکنون می‌توانند برای شرکت در بتای خصوصی بازی ثبت‌نام کنند که در بازه زمانی ۴ تا ۶ خرداد (۲۴ تا ۲۶ مه) برگزار خواهد شد. شرکت Sega تریلر جدیدی را نیز برای معرفی بازی سونیک رامبل پخش کرد که در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Sonic Rumble به‌عنوان اثری بتل رویال که با همکاری استودیو Rovio ساخته شده است، بازیکن‌ها را با سونیک و دوستانش همراه می‌کند که در «دنیای کودکانه پرپیچ‌وخم» دکتر اگمن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. امکان شرکت حداکثر ۳۲ بازیکن در این رقابت‌های هیجان‌انگیز وجود دارد و می‌توان کاراکترهایی نظیر امی رُز، شدو خارپشت، تیلز و ناکلز را انتخاب کرد. علاوه‌براین گیمرها می‌توانند لباس‌هایی را برای شخصی‌سازی کاراکتر خود آزاد کنند.

بسیاری از چالش‌ها حول محور پرش از سکوها و جمع‌آوری حلقه‌ها می‌چرخند؛ هرچند موارد غیرمنتظره‌ای نظیر نمای دوبعدی و رویارویی احتمالی با باس‌ها نیز وجود دارد. هنوز جزئیات بیشتری از Sonic Rumble در دست نیست و طرفدارها باید منتظر انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی در آینده باشند. دراین‌میان Midori، یکی از افشاگرهای سرشناس نیز ادعا می‌کند که ریمیک Sonic Heroes و دنباله Sonic Frontiers در دست تولید قرار دارند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده