نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۷

استقبال عالی کاربران استیم از بازی استراتژی ناشناخته

بازی Manor Lords بیش‌از سه میلیون بار توسط کاربران استیم به فهرست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده است.

بازی استراتژی شهرسازی و قرون‌وسطایی Manor Lords از استودیو Slavic Magic قبل‌از عرضه به‌صورت دسترسی زودهنگام روی استیم به نقطه عطف بزرگی دست یافته است. طبق آمار منتشر شده، در ژانویه امسال حدود دو میلیون گیمر استیم بازی Manor Lords را در فهرست علاقه‌مندی خود داشتند که این آمار در اوایل این ماه به ۲.۵ میلیون نفر رسید و حال از سه میلیون گذشته است تا شاهد محبوبیت گسترده این بازی قبل‌از عرضه زودهنگام آن باشیم.

درواکنش‌به این موفقیت تیم بندر، مدیرعامل Hooded Horse که ناشر بازی Manor Lords به حساب می‌آید، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «تیم Slavic Magic کار شگفت‌انگیزی انجام داده است. ما مفتخریم و خوشحالیم که ناشر بازی آن‌ها هستیم و به این استودیو کمک می‌کنیم تا رویای خود را تحقق بخشد.»

لشکرکشی برای تصرف سرزمین‌های بیشتر در بازی Manor Lords

بازی Manor Lords در اصل توسط یک نفر به‌نام Greg Styczeń خلق شده است و بیشتر توسعه آن توسط همین فرد پیش می‌رود. گیم‌پلی بازی ترکیبی‌از سبک استراتژی همزمان و شهرسازی در قرن چهاردهم میلادی را ارائه می‌دهد. بازیکن‌ در نقش پادشاه باید قبیله خود را تأسیس کند و رهبری مردم آن را به‌دست گیرد. علاوه‌براین گسترش قبیله و بهبود زندگی مردم از دیگر وظایف گیمر خواهند بود.

بازیکن می‌تواند به جمع‌آوری ارتش پرداخته یا گروه‌های مزدور را استخدام کند تا برای او بجنگند و ازاین‌طریق سرزمین‌های اطراف را به کشور نوپای خود اضافه کند. دراین‌میان رهبران سایر قبایل اهداف مشابه شما را خواهند داشت و این به تصمیم بازیکن برای صلح یا جنگ با آن‌ها بستگی دارد. بازی Manor Lords در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۶ آوریل ۲۰۲۴) به‌صورت دسترسی زودهنگام در دسترس بازیکن‌های کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده