// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵

استودیو Starlight Games متولد شد؛ رونمایی از بازی House of Golf 2

توسعه‌دهندگان سابق بازی‌های Skate و Wipeout استودیو جدیدی با نام Starlight Games در بریتانیا تأسیس کردند.

استودیو Starlight Games یک سازنده تازه‌تأسیس واقع‌در بریتانیا است و در میان افراد حاضر در استودیو، چندین فرد باسابقه هم به چشم می‌خورند. این استودیو همین حالا هم کار روی پروژه‌های آینده خود را شروع کرده است که هر کدام در مرحله متفاوتی از توسعه قرار دارند.

این استودیو توسط گری نیکولز، یکی از کارمندان سابق Psygnosis تأسیس شده است و افرادی مثل نیک برکومب با سابقه کار روی مجموعه Wipeout، اندی سانتوس، یکی از خالقان Skate و کارگردان Horizon: Call of the Mountain و بن کرونین، یکی از موسسان Gamesys به این سازنده پیوسته‌اند. این توسعه‌دهنده از موتور آنریل انجین ۵ برای پروژه‎‌های خود استفاده خواهد کرد و رهبران باتجربه آن قصد دارند تا برای تکمیل تیم خود از استعدادهای جوان بهره ببرند. می‌توانید تریلر معرفی این سازنده را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

استودیو استارلایت گیمز همین‌حالا هم در حال کار روی پروژه‌های خود است که اولین آن‌ها House of Golf 2 خواهد بود؛ یک بازی گلف با کو-آپ محلی که در سال جاری برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. بازی بعدی یک اثر ورزشی مدرن به کارگردانی نیک برکومب است که جزئیات تکمیلی آن در ماه‌های آتی اعلام خواهد شد. بازی سوم هم اثری روگ‌لایت علمی-تخیلی است. درنهایت آخرین پروژه تولید محتویاتی برای بازی فورتنایت است که توسط اعضای جوان‌تر استودیو ساخته خواهد شد تا بتوانند تجربه کار با آنریل انجین را به‌دست آورند.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده