نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

چهره قهرمان ریمیک سایلنت هیل ۲ بازطراحی شده است

تصویر جدیدی از بازی Silent Hill 2 Remake در سرورهای استیم بارگذاری شد که چهره تغییریافته جیمز ساندرلند را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کونامی تصویر جدیدی از بازی Silent Hill 2 Remake را در سرورهای استیم بارگذاری کرده است که نشان از بازطراحی چهره جیمز ساندرلند توسط استودیو Bloober Team دارد. این تصویر چهره جوان‌تر قهرمان بازی نسبت‌به تریلر قبلی را نشان می‌دهد که بیشتر شبیه نسخه اصلی این کاراکتر است. چهره جیمز ساندرلند در تریلر پیشین تفاوت‌هایی با طراحی اولیه کاراکتر داشت و پیرتر و خسته‌تر به نظر می‌رسید.

بازطراحی ظاهر جیمز ساندرلند در بازی Silent Hill 2 Remake

مدتی قبل جف گراب در پادکست Bombcast ادعا کرد که سونی برای برگزاری یک رویداد مرتبط با پلی استیشن در ماه مه ۲۰۲۴ برنامه دارد و ریمیک Silent Hill 2 در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد. سایلنت هیل ۲ ریمیک تاکنون در آمریکای شمالی و کره جنوبی رده‌بندی سنی شده است. نظر به اینکه رده‌بندی سنی بازی‌ها معمولا در مراحل پایانی توسعه و نزدیک به زمان عرضه انجام می‌شود، ظاهرا نباید زمان زیادی را برای انتشار این بازی منتظر بمانیم.

آخرین تریلر Silent Hill 2 Remake با واکنش‌های منفی برخی از طرفدارها مواجه شد که تمرکز بیش از حد بازی روی مبارزات را مورد انتقاد قرار دادند. پیوتر بابینو، مدیرعامل استودیو Bloober Team اعلام کرد که تریلر اخیر سایلنت هیل ۲ ریمیک کیفیت اصلی بازی را نشان نمی‌دهد و کونامی مسئول بازاریابی بازی است. این بازی برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده