// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۸

بیلی آیلیش و متالیکا در راه فورتنایت؟

بیلی آیلیش به‌عنوان سومین خواننده در فستیوال فورتنایت، به بازی اضافه خواهد شد.

پس از حضور خواننده‌هایی چون ویکند و لیدی گاگا در مود Fortnite Festival، بیلی آیلیش، خواننده و آهنگساز به‌عنوان سومین هنرمند به این حالت موسیقی اضافه خواهد شد. فورتنایت فستیوال توسط استودیو Harmonix، گروه موسیقی راک که در سال ۲۰۲۱ توسط اپیک‌ گیمز خریداری شد، توسعه یافت؛ این مود به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند به‌همراه دوستان خود یا به‌تنهایی، آهنگ‌های هنرمندان محبوب را در گروه‌های موسیقی اجرا کنند.

این اطلاعات روز‌ها پس از منتشر شدن شایعاتی مبتنی بر حضور بیلی آیلیش در بازی تایید شد؛ شایعاتی که نقشه راه محتواهای بعدی فورتنایت را به نمایش گذاشت. اگر این اطلاعات درست باشند پیش از عرضه محتوای OG Season و چپتر ششم در سه‌ماه چهارم سال، فصل‌هایی با محتوای پسا آخر الزمانی (که احتمال دارد با دنیای مجموعه Mad Max در ارتباط باشد) و دنیای مارول به بازی اضافه خواهند شد. این شایعات درکنار بیلی آیلیش ادعا کردند که گروه متالیکا و اسنوپ داگ نیز به‌عنوان هنرمند‌های بعدی فورتنایت فستیوال در بازی حضور خواهند داشت.

تصویر لو رفته از محتوای بعدی فورتنایت

در اخباری دیگر اعلام شد که شرکت دیزنی مبلغی معادل ۱/۵ میلیارد دلار را در راستای دریافت سهام اپیک گیمز، سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین اعلام شد که شرکت‌های مختلف طی همکاری‌ای با اپیک گیمز قصد دارند تا جهانی متصل از فورتنایت را بسازند؛ بازیکن‌ها در این جهان می‌توانند «به بازی، تماشا، خرید و درگیر شدن» با محتوای دنیاهایی مانند پیکسار، دیزنی، مارول، جنگ ستارگان و آواتار بپردازند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده