// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۰

رویداد جدید بازی‌ های مستقل ایکس باکس به‌زودی برگزار می‌شود

ایکس باکس در جدیدترین رویداد بازی‌های مستقل خود، تریلرها و اطلاعات جدیدی را منتشر خواهد کرد.

شرکت مایکروسافت در جدیدترین بیانیه‌ی خود از تاریخ رویداد دیجیتالی ID@Xbox، رویداد ایکس باکس که روی بازی‌‌های مستقل متمرکز است، رونمایی کرد. رویداد دیجیتالی ID@Xbox با همکاری IGN در تاریخ ۱۰ اردیبهشت (۲۹ آوریل) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران پخش خواهد شد. مایکروسافت ادعا می‌کند که این رویداد «تریلرهای جذاب، گیم‌پلی‌های جدید و رونمایی از آثار آتی» را شامل خواهد شد؛ همچنین علاوه‌بر بازی‌های جدید، جزئیات دیگری از آثار منتشر شده هم در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

بازی‌های Dungeons of Hinterberg از استودیو Microbird Games که در سبک اکشن، نقش آفرینی و شبیه‌سازی در دست ساخت است، Immortal 33 که بازی چندنفره اکشن و روگ‌لایت از استودیو Thunder Lotus است، بازی Lost Records: Bloom and Rage که بازی داستانی ماجراجویی استودیو دونت‌ناد، سازنده Life is Strange و چندین بازی دیگر در این رویداد حضور خواهند داشت.

بسیاری از طرفداران در انتظار اعلام تاریخ عرضه Hollow Knight: Silksong هستند؛ نسخه دوم مجموعه‌ای که در سبک مترویدوانیا توسط استودیو Team Cherry در دست توسعه قرار دارد. همزمان با اضافه شدن صفحه بازی در فروشگاه ایکس باکس و دریافت رتبه‌بندی در کشورهای کره جنوبی و استرالیا، طرفداران امیدوار هستند که در این رویداد از تاریخ عرضه آن رونمایی شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده