نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵

تصاویر The Wolf Among Us 2؛ دیدار دوباره با بیگبی

جف کیلی، مجری مراسم گیم اواردز، تصاویر جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 استودیو تل‌تیل گیمز را به اشتراک گذاشت.

طرفدارهای زیادی از زمان پخش نخستین تریلر The Wolf Among Us 2 برای تجربه این بازی انتظار می‌کشند. تاکنون اطلاعات زیادی از ولف امانگ آس ۲ منتشر نشده است، اما می‌دانیم که وقایع این دنباله حدود ۶ ماه بعد از حوادث نسخه اول رخ می‌دهند و ماجراجویی کاراکترها در نقاط گوناگون شهر نیویورک را به تصویر می‌کشد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جف کیلی، مجری گیم اواردز تصاویر جدیدی از این بازی را به اشتراک گذاشته است.

یکی از این تصاویر بیگبی را نشان می‌دهد که ظاهرا برای دوری از هیاهو به پشت‌بام یک ساختمان پناه برده است. تصویر دیگر این کاراکتر را در یک جلسه درمانی کنترل خشم نشان می‌دهد؛ درحالی‌که در تصویر بعدی مشغول گفت‌وگو دیده می‌شود. آخرین تصویر ولف امانگ آس ۲ نیز این گرگینه را مشغول رفتن به‌سوی میز آشپزخانه نشان می‌دهد.

بازی The Wolf Among Us 2 در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده بود، اما سال گذشته موتور بازی‌سازی به آنریل انجین ۵ تغییر کرد و استودیو تل‌تیل گیمز برای جلوگیری از کرانچ و اطمینان از ارائه یک تجربه شایسته تصمیم به تأخیر بازی تا سال ۲۰۲۴ گرفت. این بازی در زمان عرضه دردسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده