نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۵

تریلر گیم‌پلی F1 24؛ رقابت‌های نفس‌گیر فرمول یک

استودیو کدمسترز در تریلر رونمایی از گیم‌پلی بازی F1 24 به نمایش رقابت‌های سرعتی اتومبیل‌رانی پرداخته است.

شرکت EA Sports و استودیو Codemasters اولین تریلر از گیم‌پلی بازی F1 24 را با هنرنمایی مکس ورشتپن، راننده افسانه‌ای دنیای فرمول یک پخش کردند تا کیفیت بصری خیره‌کننده این شبیه‌ساز مسابقه‌ای را به نمایش بگذارند. 

اولین تریلر گیم‌پلی F1 24 بخش‌هایی از حالت جدید بازی به نام Driver Career را نمایش می‌دهد که در آن بازیکن‌ها به‌جای کنترل یک شخصیت ساختگی، مسیر قهرمانی را در نقش یک راننده واقعی از دنیای فرمول یک طی خواهند کرد. این حالت به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا رکورد این راننده‌های افسانه‌ای را بازسازی و برای کسب جوایز جدید در رقابت‌هایی چندفصلی شرکت کنند. بااین‌حال بازیکن‌هایی که تمایل دارند تا در نقش یک راننده مبتدی و تازه‌کار به دنیای رقابت‌های فرمول یک وارد شوند، آزادی کاملی برای انجام این کار خواهند داشت.

بازی F1 24 جذاب‌ترین تجربه رانندگی در تاریخ این مجموعه را ارائه خواهد کرد

علاوه‌براین خش Challenge Career سناریوهای کوتاه شغلی و اپیزودی را به‌همراه انواع رویداد و چالش منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد و گیمرها می‌توانند با تکمیل چالش‌ها به جمع‌آوری امتیاز بپردازند و به رده‌های بالاتر تابلوی امتیازات راه پیدا کنند.

سیستم کنترل دینامیک بازی F1 24 «واقع‌گرایانه‌ترین و درگیرکننده‌ترین تجربه رانندگی» در تاریخ این مجموعه را ارائه خواهد کرد. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند انتظار اضافه‌شدن گزینه‌های بیشتر برای تنظیم اتومبیل، مدل‌ بهبودیافته تایرها، سیستم تعلیق کاملا ارتقایافته و موارد دیگر را داشته باشند.

بازی F1 24 در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ (۳۱ مه ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده