نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۳

ویدیو گیم پلی Hades 2 مبارزات بازی را نشان می‌دهد

در اولین ویدیو گیم‌پلی بازی Hades 2، ملینوئه دختر هیدیس را در تلاش برای کشتن تایتان کرونوس و نجات خانواده‌اش تماشا می‌کنیم.

در شرایطی که اخیراً جزئیات مربوط‌به نحوه شرکت در تست فنی پیش روی بازی Hades 2 از سوی توسعه‌دهندگان استودیوی Supergiant Games منتشر شده است، حالا ویدیو زیبایی از گیم‌پلی بازی Hades 2 منتشر شده است که گِرگ کاساوین (Greg Kasavin) و امیر رائو (Amir Rao) از تیم سازندگان بازی را در حال بازی در منطقه اول بازی نشان می‌دهد. همچنین در این ویدیو سلاح‌ها، دشمنان و ویژگی‌های گیم‌پلی جدید بازی را مشاهده خواهیم کرد. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

تماشا ویدیو از یوتیوب

در جریان داستان بازی هیدیس 2، تایتان کرونوس (Titan Chronos) هیدیس و خانواده‌اش را می‌دزدد و این وظیفه‌ی ملینوئه، دختر هیدیس است که آن‌ها را نجات دهد. ملینوئه که به‌عنوان یک جادوگر آموزش دیده است، سبک بازی بسیار متفاوتی نسبت به زاگرئوس (Zagreus) دارد.

در خصوص دنیای بازی هم باید گفت که دنیای زیرین دستخوش تغییراتی شده و دشمنان جدیدی مانند Howlers برای مبارزه وجود دارند که می‌توانند با فریادهای خود، حرکت شما را مختل کنند. البته سلاح‌های جدیدی هم در اختیار شما قرار گرفته است که Witch Staff و Sister Blades از جمله‌ی این موارد هستند. Witch Staff امکان عقب‌نشینی بیشتر را فراهم می‌کند و Sister Blades نیز یک سلاح کاملا تهاجمی است که ضربات سریع و عبور از میان دشمنان را امکان‌پذیر می‌سازد.

گیم پلی بازی Hades 2

ملینوئه با جمع‌آوری متریال مورد نیاز برای طلسم‌های خود، می‌تواند کارت‌های جدید Arcana Cards را قفل‌گشایی کند. این کارت‌ها امکان انجام کارهایی مانند کند کردن روند گذشت زمان در زمان حملات Omega Attacks را فراهم می‌کنند. در مرحله تست فنی بازی ۹ کارت در دسترس قرار خواهد داشت که این تعداد با آغاز مرحله ارلی اکسس افزایش خواهد یافت. اگرچه نسخه دسترسی زودهنگام Hades 2 به‌طور پیش‌فرض کامل نخواهد بود، اما تیم سازنده در تلاش است تا محتوای کافی برای وقت باارزش بازیکن‌ها را ارائه دهد.

قبل از شروع دسترسی زودهنگام، سوپرجاینت گیمز یک تست فنی با تعداد محدودی از بازیکن‌ها با هدف حل مشکلات یا سازگاری بهتر انجام می‌دهد. این بتا محتوای بسیار کمتری نسبت به نسخه دسترسی زودهنگام خواهد داشت و جزئیات بیشتری قبل از انتشار آن اعلام می‌شود. تست فنی بازی Hades 2 به‌زودی انجام می‌شود و بیش از یک هفته و احتمالاً کمتر از یک ماه طول خواهد کشید. در خصوص آغاز ارلی اکسس بازی هم زمان مشخصی تعیین نشده است اما گفته می‌شود که این رویداد برای سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده