نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Sea of Thieves بیش از ۴۰ میلیون کاربر دارد

بازی Sea of Thieves از زمان عرضه در سال ۲۰۱۸ به بیش از ۴۰ میلیون کاربر در ایکس باکس و کامپیوتر دست یافته است.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ریر از دستیابی بازی Sea of Thieves به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن خبر داده است. این بازی اکشن ماجراجویی از زمان انتشار در ماه مارس ۲۰۱۸ برای ایکس باکس و کامپیوتر توسط بیش از ۴۰ میلیون بازیکن تجربه شده است. تعداد کاربران بازی سی آو تیوز پیش از شروع فصل هفتم در سال ۲۰۲۲ به ۳۰ میلیون کاربر رسید؛ بنابراین در طول این مدت عملکرد بسیار خوبی در جذب بازیکن داشته است.

جو نیت، تهیه‌کننده ارشد استودیو ریر گفت: «دستیابی به ۴۰ میلیون کاربر در ایکس باکس و کامپیوتر دستاورد شگفت‌انگیزی است که بدون حمایت جامعه طرفدارها اتفاق نمی‌افتاد؛ طرفدارانی بی‌نظیر و دوست‌داشتنی که همچنان ما را با خلاقیت و کارهای خود تحت تأثیر قرار می‌دهند. می‌خواهم از این فرصت برای تشکر از تیم سازنده نیز استفاده کنم؛ تیمی که برای ارائه بیش از ۱۰۰ به‌روزرسانی رایگان از زمان انتشار بازی بسیار تلاش کرده است و محتوای هیجان‌انگیزی را در دست توسعه دارد. عرضه فصل ۱۲ نزدیک است که بار دیگر این بازی را با محتوای تازه متحول خواهد کرد.»

البته Sea of Thieves در تاریخ ۱۱ اردیبهشت (۳۰ آوریل) همزمان با شروع فصل ۱۲ برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود؛ بنابراین تعداد کاربران بازی به‌زودی افزایش بیشتری خواهد یافت. استقبال فوق‌العاده کاربران پلی استیشن 5 از نسخه بتای سی آو تیوز نشان می‌دهد که تقاضای زیادی برای تجربه این بازی وجود دارد. این بازی درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده