نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲

امکان ساخت ماد برای بازی The Witcher 3 منتشر شد

شرکت سی‌دی پراجکت رد ابزار مادسازی بازی The Witcher 3 را برای تست در دسترس بازیکن‌ها قرار داده است.

طبق جدیدترین اعلامیه شرکت سی‌دی پراجکت رد، بازیکن‌های کامپیوتر هم‌اکنون می‌توانند به تست ابزار ویرایش ماد برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt کمک کنند. افراد علاقه‌مند می‌توانند مجموعه The Witcher 3 REDkit را ازطریق فروشگاه استیم دانلود کنند تا با کمک آن به توسعه انواع ماد بپردازند. این مادها می‌توانند از موارد ساده مثل ساخت آیتم‌ها و سلاح‌های جدید شروع شوند و تا طراحی انواع مأموریت‌ و شخصیت‌های تازه داستانی پیشرفت کنند.

سی‌دی پراجکت رد در ادامه اعلام کرد ابزار The Witcher 3 REDkit هنوز در حال توسعه است و بازیکن‌ها باید برای دسترسی به آن ازطریق صفحه رسمی استیم اقدام کنند. درنهایت دسترسی به این مجموعه ابزار به‌صورت دسته‌ای فعال خواهد شد. ابزارهای استفاده شده در The Witcher 3 REDkit همان مجموعه ابزاری خواهند بود که توسعه‌دهندگان برای توسعه بازی اصلی استفاده کرده‌اند.

سی‌دی پراجکت رد ابزار مادسازی خود را مجموعه‌ای کامل می‌داند و اعتقاد دارد آزادی‌عمل تقریبا بدون محدودیتی برای مادسازی The Witcher 3: Wild Hunt ارائه خواهد کرد. ابزار The Witcher 3 REDkit در نوامبر سال گذشته رسما معرفی شد و درحال‌حاضر فقط برای نسخه کامپیوتر بازی The Witcher 3 برنامه‌ریزی شده است. سی‌دی پراجکت رد این مجموعه را به‌صورت رایگان و کامل در سال جاری در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده