// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵

شانس تجربه نسخه آزمایشی Hades 2 را از دست ندهید

استودیو سوپرجاینت گیمز اعلام کرد که ثبت نام برای شرکت در تست فنی بازی Hades 2 آغاز شده است.

استودیو Supergiant Games قصد دارد تا در سال جاری بازی Hades 2 را به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار بازیکن‌ها قرار دهد، اما پیش از آن با یک نسخه آزمایشی به استقبال گیمرها می‌رود. طرفدارها می‌توانند شانس خود برای شرکت در تست فنی بازی را با زدن گزینه Request Access در صفحه استیم بازی امتحان کنند.

نسخه آزمایشی Hades 2 پیش از عرضه بازی به‌شکل Early Access از دسترس خارج می‌شود

در ابتدا تعداد محدودی از افراد ثبت‌نام‌کننده به تجربه نسخه آزمایشی دعوت خواهند شد، اما استودیو سوپرجاینت گیمز قصد دارد تا در ادامه به تعداد این افراد بیفزاید. این استودیو درباره نسخه آزمایشی بازی گفت: «روند اجرایی نسخه آزمایشی به دعوت تعدادی از بازیکن‌ها، رفع مشکلاتی که آن‌ها با آن مواجه می‌شوند، دعوت بازیکن‌های بیشتر و... خلاصه می‌شود.» سوپرجاینت گیمز پس از اینکه از ثبات بازی مطمئن شد، نسخه آزمایشی را پیش از عرضه Hades 2 به‌صورت Early Access از دسترس خارج خواهد کرد.

این نسخه آزمایشی شامل اولین منطقه بزرگ و «شخصیت‌ها، سیستم‌ها و محتوای ابتدایی» بازی خواهد بود؛ همانند نسخه اول بازی، اما با این تفاوت که شخصیت اصلی پس از شکست‌دادن نگهبان نمی‌تواند از Tartarus خارج شود.

سوپرجاینت گیمز در این رابطه اظهار داشت: «اگر بازیکن‌ها چندین بار منطقه ابتدایی را به اتمام برسانند، بازی از آن‌ها درخواست می‌کند که از ادامه بازی دست بکشند؛ چراکه تا آن زمان چیزی تا عرضه نسخه Early Access باقی نمانده است.» باید در نظر داشت که به‌دلیل «تفاوت‌‌های ساختاری» فایل‌های ذخیره و پیشرفت بازیکن‌ها از نسخه آزمایشی به نسخه دسترسی زودهنگام انتقال نخواهند یافت.

محیط بازی Hades 2

سوپرجاینت گیمز در ادامه اعلام کرد که بازه زمانی دقیقی برای پشتیبانی از این نسخه آزمایشی را در نظر نگرفته است. این استودیو احتمال می‌‌دهد که این نسخه «بیشتر از یک هفته، اما کمتر از یک ماه» ادامه داشته باشد.» بازی Hades 2 پس از اتمام نسخه آزمایشی به‌صورت دسترسی زودهنگام عرضه خواهد شد، اما استودیو سازنده بازی از زمان دقیق انتشار مطمئن نیست؛ چراکه تاریخ دقیق عرضه به مدت زمان دردسترس بودن نسخه آزمایشی بستگی دارد.

اگر تست فنی از ابتدای ماه مه آغاز شود و همه برنامه‌ها درست پیش بروند، نسخه Early Access در ماه‌های ژوئن تا جولای منتشر خواهد شد. استودیو سوپرجاینت گیمز ادعا می‌کند که محتوای نسخه آزمایشی «تا زمانی‌که انتظارات زیادی نداشته باشید، ارزش وقت شما را خواهد داشت.»

بازی Hades 2 در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴ به‌صورت دسترسی زودهنگام روی کامپیوتر (برای کاربران استیم و اپیک گیمز) منتشر خواهد شد. سیستم مورد نیاز بازی به شرح زیر خواهد بود:

  • سیستم‌عامل: ویندوز 10 (۶۴ بیتی)
  • دایرکت‌اکس: نسخه ۱۲
  • پردازنده دو هسته‌ای (با فرکانس ۲/۴ گیگاهرتز)
  • حافظه رم: چهار گیگابایت
  • کارت گرافیکی با دو گیگابایت حافظه VRAM


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده