نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

ناشر GTA 6 پنج درصد کارمندان را اخراج می‌کند

تیک-تو اینتراکتیو، شرکت مادر راک‌استار گیمز، برای کاهش هزینه‌ها دست به اخراج پنج درصد از نیروی کار و لغو برخی از پروژه‌ها می‌زند.

موج تعدیل نیرو گسترده صنعت بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۴ باعث شد تا شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت، الکترونیک آرتز، سونی، رایت گیمز، سگا و بسیاری از توسعه‌دهنده‌های دیگر تعداد قابل‌توجهی از کارمندان خود را اخراج کنند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Take-Two Interactive نیز به جمع آن‌ها اضافه شده است.

همان‌طور که رسانه بلومبرگ گزارش داد، تیک-تو اینتراکتیو، شرکت مادر راک‌استار گیمز برای اخراج پنج درصد از نیروهای کار خود برنامه دارد. این شرکت به‌منظور کاهش هزینه‌ها دست به چنین تعدیل نیرویی می‌زند که لغو تعدادی از بازی‌های در دست توسعه را به‌دنبال خواهد داشت. شرکت Take-Two Interactive انتظار دارد تا با این کار حدود ۲۰۰ میلیون دلار به‌دست آورد که از این میزان تقریبا ۱۴۰ میلیون دلار به‌خاطر لغو پروژه‌های نامعلوم حاصل خواهد شد.

تیک-تو اینتراکتیو شرکت مادر تعدادی از توسعه‌دهنده‌های مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی ازجمله Rockstar Games ،2K ،Private Division و Zynga به‌حساب می‌آید. شرکت‌ها و استودیوهای زیرمجموعه تیک-تو درحال‌حاضر روی تعدادی از برجسته‌ترین آثار مانند Grand Theft Auto 6، نسخه بعدی بازی Borderlands و Judas کار می‌کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده