// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۳

بازی Mafia 4 به‌زودی معرفی خواهد شد

افشاگری معتبر ادعا کرده است به‌زودی شاهد رونمایی رسمی از بازی Mafia 4 خواهیم بود.

استودیو Hangar 13 به‌زودی TopSpin 2K25، جدیدترین بازی خود را عرضه خواهد کرد؛ اما این بازی تنها پروژه این سازنده نیست. در سال ۲۰۲۲ به‌طور رسمی ساخت نسخه بعدی مجموعه Mafia توسط سازنده نام‌برده اعلام شده بود و ظاهرا خیلی زود شاهد رونمایی از این بازی خواهیم بود.

یک افشاگر معتبر در توییتر با نام کاربری Kurakasis مدعی شده است چند روز پیش تیک-تو اینتراکتیو، شرکت مادر 2K گیمز ناشر مجموعه مافیا روند آماده شدن برای یک معرفی از این سری را شروع کرده است. با اینکه زمان دقیق این معرفی معلوم نیست، اما براساس تریلر بازی Judas و روند آماده‌سازی آن، دیگر بازی شرکت تیک-تو، او احتمال می‌دهد این معرفی ۳ تا ۴ هفته بعد صورت پذیرد.

شایعات حاکی‌از آن است که در ماه مِی شاهد برگزاری ایونتی با محوریت پلی استیشن خواهیم بود و ممکن است Mafia 4 در این مراسم حاضر باشد. فعلا جزئیات جدیدی از این پروژه نمی‌دانیم، جز اینکه براساس آگهی‌های شغلی احتمالا با موتور آنریل انجین ۵ توسعه خواهد یافت. گفته می‌شود این بازی در سیسیلی رخ می‌دهد، به‌عنوان پیش‌درآمد نسخه اول عمل می‌کند و داستان بازی درباره دون سالیری در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده