نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵

روند ساخت GTA 6 سرعت گرفت

روند توسعه بازی Grand Theft Auto 6 به‌دنبال بازگشت کارمندان راک‌استار گیمز به دفتر سرعت گرفت.

جی‌تی‌ای ۶ برای انتشار در سال ۲۰۲۵ مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد، اما نگرانی‌های زیادی بین طرفدارها درخصوص مواجهه این بازی مورد انتظار با تأخیر وجود دارد. گزارش‌های اخیر حاکی از این بودند که راک‌استار گیمز امیدوار به جلوگیری از هرگونه تأخیر احتمالی GTA 6 است. این توسعه‌دهنده برای نیل به این هدف به کارمندان خود اطلاع داد که از امروز برای کار حضوری به دفتر بازگردند تا روند تولید بازی Grand Theft Auto 6 سرعت بیشتری پیدا کند.

کارمندان برای توسعه بازی‌های پیشین راک‌استار نیز پنج روز در هفته به‌شکل حضوری کار می‌کردند و این رویه باعث تولید آثار موفقی نظیر GTA 5 و Red Dead Redemption 2 شد. شرکت Rockstar Game پس از شیوع ویروس کرونا به کار ترکیبی روی آورد، اما با ورود GTA 6 به مراحل نهایی توسعه به اطلاع کارمندان رساند که دیگر امکان دورکاری وجود ندارد؛ موردی که باعث ایجاد نگرانی‌‌هایی درخصوص بازگشت شرایط کاری طاقت‌فرسا (کرانچ) شد.

راک‌استار معمولا بازی‌های خود را با تأخیر روانه بازار می‌کند و نمی‌تواند به زمان عرضه به نمایش درآمده در نخستین تریلر آثار پایبند باشد. مدتی قبل استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرد که آن‌ها می‌خواهند Grand Theft Auto 6 بی‌نقص باشد و در صورت رضایت تیم توسعه از کیفیت نهایی محصول دست به انتشارش می‌زنند. بازی GTA 6 در زمان عرضه به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه می‌یابد.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده