// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰

اسکای باند بازی Invincible جدیدی می‌سازد

استودیو Skybound Games در صورت تأمین بودجه مورد نیاز قصد دارد تا یک بازی AAA با محوریت انیمیشن سریالی Invincible بسازد.

اگر استودیو Skybound Games موفق به تأمین بودجه مورد نیاز شود، احتمالا شاهد عرضه یک بازی AAA از انیمیشن سریالی Invincible خواهیم بود. انیمیشن شکست‌ناپذیر اخیرا برای فصل چهارم و پنجم تمدید شد.

به‌همین منظور، اسکای‌باند به‌دنبال تأمین مالی جمعی برای توسعه این بازی است که توسط مجموعه‌ای از سازندگان سابق الکترونیک آرتز، اکتیویژن بلیزارد، اپیک گیمز و AMZ Games توسعه خواهد یافت.

صفحه تأمین مالی پروژه در وب‌‎سایت Republic به این موضوع اشاره دارد که شکست‌ناپذیر همان مجموعه‌ای است که دوست دارید آن را به یک بازی ویدیویی تبدیل کنید. این مجموعه با کاراکترهای ابرقهرمان پرقدرت و جهان غم‌انگیز و مبارزات با موجودات فراطبیعی بستر بدون محدودیت بی‌نظیری را برای سازندگان فراهم می‌کند تا روی آن کار کنند.

کمپین اسکای‌باند قصد تأمین ۵ میلیون دلار بودجه دارد و به‌همین سرعت از حداقل هدف ۵۰ هزار دلاری خود گذر کرده است. در زمان نگارش این مطلب، ۴۴۹ هزار و ۷۵۰ دلار بودجه برای این پروژه جمع‌آوری شده است. می‌توان امیدوار بود که وقتی این کمپین به هدف نهایی خود نزدیک‌تر شود، استودیو سازنده جزئیات بیشتری درباره پروژه خود منتشر کند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده