نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

زمان رونمایی بازی جدید سازنده It Takes Two اعلام شد

استودیو Hazelight، سازنده بازی It Takes Two ظاهرا برای معرفی بازی در دست توسعه خود در انتهای سال ۲۰۲۴ برنامه دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا استودیو Hazelight، سازنده بازی‌های کو-آپ تحسین‌شده It Takes Two و A Way Out برای رونمایی از بازی جدیدی در انتهای سال ۲۰۲۴ آماده می‌شود. این توسعه‌دهنده به‌مناسبت فرا رسیدن دهمین سالگرد خود در ماه نوامبر با انتشار توییت جدیدی به‌طور اجمالی به بازی بعدی خود اشاره کرد و نوشت: «آثار بسیار خوبی در دست تولید داریم که اطلاعات بیشتری از آن‌ها را در اواخر سال جاری به اشتراک می‌گذاریم.»

استودیو هیزلایت از زمان انتشار بازی It Takes Two در سال ۲۰۲۱ تقریبا هیچ اطلاعاتی از پروژه بعدی خود را منتشر نکرده است. جوزف فارس، کارگردان و بنیان‌گذار استودیو Hazelight با فاصله کوتاهی پس از انتشار این بازی در یک مصاحبه گفت که بازی بعدی آن‌ها گیمرها را شگفت‌زده خواهد کرد و روی دست بازی پیشین بلند می‌شود. باتوجه‌به موفقیتی که هیزلایت با دو بازی قبلی کسب کرد، طرفدارها احتمالا باید منتظر معرفی بازی کو-آپ دیگری باشند.

بازی It Takes Two درحال‌حاضر در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی کو-آپ پلتفرمر تاکنون بیش از ۱۶ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و توسط بالغ‌بر ۳۰ میلیون بازیکن در تمام پلتفرم‌ها تجربه شده است. این بازی افتخارات زیادی را کسب کرد که از میان آن‌ها می‌توان به دریافت جایزه بهترین بازی سال مراسم DICE سال ۲۰۲۲ اشاره کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده