نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۲

نینتندو در گیمزکام ۲۰۲۴ شرکت نخواهد کرد

بعد از انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵، حالا نینتتدو اعلام کرد که در رویداد گیمزکام امسال حضور نخواهد داشت.

در شرایطی که نینتندو تاکنون برنامه حضور در رویدادهای گیمینگ تابستانی امسال خود را به‌صورت رسمی مشخص نکرده است، حالا می‌دانیم که گیمزکام ۲۰۲۴ یکی از رویدادهای بزرگی است که نینتندو در آن غایب است. Gamescom 2024 قرار است از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ آگست (۳۱ مرداد تا ۴ شهریور) برگزار شود.

سخنگوی نینتندوی اروپا در بیانیه‌ای که ازطریق Games Wirtschaft منتشر کرده است، گفت: «گیمزکام رویداد مهمی در تقویم نینتندو به شمار می‌رود اما با درنظرگرفتن عوامل مختلف، تصمیم گرفتیم که امسال در مراسم شهر کلن آلمان نباشیم. در عوض بازیکنان می‌توانند به تجربه‌ی دیگر بازی‌هایی که برای نینتندو سوییچ و در مراسم‌های دیگر این کشور ارائه می‌شوند، بپردازند.»

غرفه نینتندو در Gamescom

نینتندو در رویداد سال گذشته‌ی گیمزکام شرکت داشت و براساس شایعاتی که در آن زمان منتشر شده بود، دموی تکنولوژی کنسول جدید این شرکت موسوم به نینتندو سوییچ 2 پشت درهای بسته به نمایش گذاشته شد. ظاهرا نینتندو در این دستگاه دموی The Matrix Awakens اپیک گیمز و نسخه‌ی بهبود یافته‌ای از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با کیفیت 4K و نرخ فریم ۶۰ را نمایش داده بود که زمان بارگذاری بازی هم تا حد زیادی سریع‌تر شده بود.

با اینکه شایعه شده بود این کنسول در ماه مارس گذشته به‌طور رسمی رونمایی شود، احتمالا مراسم معرفی نینتندو سوییچ 2 به ماه ژوئن منتقل شده است. در ادامه باید گفت که انتظار می‌رود این کنسول در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۵ عرضه شود. احتمالا این اتفاق با عرضه بازی Pokemon Legends: Z-A نیز همزمان خواهد شد. البته که باز هم زمان مشخص خواهد کرد اما شرکت کنندگان مراسم امسال گیمزکام نباید انتظار خبر جدیدی را در ارتباط با نینتندو داشته باشند.

طی ماه‌های آینده فهرست کاملی از شرکت کنندگان این رویداد منتشر خواهد شد. در گیمزکام ۲۰۲۳ حدود ۱۲۲۰ غرفه‌دار از ۶۳ کشور جهان برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کرده بودند. گفتنی است سال گذشته بالای ۲۶۵ هزار بازدیدکننده از بیش از ۱۰۰ کشور جهان از گیمزکام بازدید کردند.

در پایان نظرات خود را در این رابطه با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده