نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

نرخ فریم بازی TopSpin 2K25 در تمام پلتفرم‌ها اعلام شد

رمی ارکولانی، کارگردان TopSpin 2K25 در مصاحبه با رسانه Wccftech از نحوه اجرای این بازی در تمام پلتفرم‌ها رونمایی کرد.

زمان زیادی از انتشار نسخه جدیدی از بازی‌های Top Spin می‌گذرد، اما این مجموعه پس از غیبتی طولانی سرانجام با عرضه بازی TopSpin 2K25 در انتهای ماه جاری بازمی‌گردد. استودیو هنگر ۱۳ تاکنون جزئیات زیادی از این بازی را منتشر کرده است و اکنون در مصاحبه با رسانه Wccftech اطلاعات جدیدی از نحوه اجرای بازی به اشتراک گذاشت.

رمی ارکولانی، کارگردان TopSpin 2K25 اعلام کرد که این بازی در طول گیم‌پلی حالت‌های تک‌نفره و چندنفره با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه در تمام پلتفرم‌ها اجرا می‌شود. او توضیح نداد که عبارت «در طول گیم‌پلی» به چه معنا است، اما گفت که دستیابی به نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه برای تیم توسعه بسیار حیاتی بود؛ چراکه تجربه گیمرها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رمی ارکولانی اظهار داشت: «بازی TopSpin 2K25 در طول گیم‌پلی بخش تک‌نفره و چندنفره با نرخ 60FPS در تمام پلتفرم‌ها اجرا می‌شود. این بسیار روی تجربه و احساس کاربران تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین برای ما بسیار حیاتی بود که به این مهم در تمام پلتفرم‌ها دست یابیم.» این بازی در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ( ۲۶ آوریل ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده