نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷

احتمال عرضه ریمیک دو بازی پرسونا ۱ و ۲ وجود دارد

اخیرا یک افشاگر مشهور از برنامه‌های استودیو Atlus برای ساخت ریمیک قسمت اول و دوم Persona خبر داده است.

براساس ادعای Midori، فردی که سابقه فاش کردن اطلاعات زیادی را از بازی‌های استودیو اتلوس پیش از انتشار رسمی آن‌ها دارد، به‌نظر می‌رسد قرار است به‌زودی شاهد ساخته شدن ریمیک بازی‌های Persona 1 و Persona 2 باشیم. Midori در پاسخ به کاربری در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرد: «بله بازی‌های پرسونا 1 و 2 نیز قرار است ریمیک شوند.» او در ادامه شفاف‌سازی کرد از آنجایی‌که این بازی‌ها در مراحل اولیه توسعه قرار دارند، احتمال دارد به شکل به‌روزرسانی شده عرضه شوند.

این خبر پس از عرضه ریمیک موفق بازی Persona 3 با عنوان Persona 3: Reload در ابتدای سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود. ریمیک بازی پرسونا 3 پس از سال‌ها انحصار در پلتفرم پلی استیشن، برای تمامی کنسول‌های نسل هشتم و کامپیوتر در دسترس قرار گرفت. همچنین قبلا بازی Persona 4 Golden و بازی Persona 5 Royal روی کنسول‌های ایکس باکس منتشر شده بودند. علاوه‌براین، Midori ادعا کرده است که بازی Persona 6، اثری که مدت‌ها است در دست توسعه قرار دارد، همزمان با انتشار روی پلی استیشن، برای کنسول بعدی نینتندو کنسول‌های ایکس باکس نیز عرضه خواهد شد.

استودیو اتلوس درهمین‌حال برای عرضه بازی جدید خود با عنوان Metaphor: ReFantazio در اواخر سال ۲۰۲۴ آمده می‌شود. این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. بازی Metaphor: ReFantazio که پیش‌تر با نام Project Re Fantasy در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود، اولین بازی نقش‌آفرینی اوریجینال استودیو Zero به شمار می‌رود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده